استودیو و لابراتوار سهند واحد مجاز درجه یک اتحادیه عکاسان تهران

 

آتلیه عکاسی و استدیو فیلمبرداری فقط به همکاران عکاس اجاره داده میشود

از اجاره آتلیه و استدیو فیلمبرداری به افراد عادی معذوریم.

 

 

 

 با بهره مندی  و استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن :

 

آتلیه های مجموعه سهند با رعایت تمامی تناسب های طراحی و دیزاین داخلی ، ترکیب رنگ و متناسب با تِم های مدرن در جهت ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. همچنین در این مجموعه انواع آتلیه ها با تمامی دیزاین ها از جمله ( آتلیه مدلینگ، آتلیه بارداری، آتلیه نوزاد، آتلیه کودک، آتلیه عروس و داماد،استدیو فیلمبرداری، آتلیه ورزشی، آتلیه صنعتی،  آتلیه هنری و ... ) و با کادر عکاسی و فیلمبرداری مجرب جهت سازماندهی مراسم و تشریفات شما و همچنین دارای باغ ها و فضاهای سبز جهتِ عکاسی و فیلم برداری در فضای  سبز میباشد.

 

شاید بهترین آتلیه که تمام سلایق را نیز در بر میگیرد ،آتلیه مدلینگ باشد. آتلیه مدلینگ با تِم ها حرفه ای و به روز با استفاده از نوز پزدازی حرفه ای و دکوراسیون های مدرن، راهی بسیار هموار برای زیباتر نشان دادن شما بعنوان مدلی برتر خواهد بود. همچنین میتوانید برای تعریف و تبلیغ از کالا و محصول شرکت خود به بخش آتلیه صنعتی مراجعه کرده فعالیت اقتصادی خود را روی هر بخشی ، تبدیل به بِرَند انحصاری خود بکنید. ما در این راه شما را یاری خواهیم کرد.

 

مجموعه سهند با بیش از نیم قرن تجربه در صنعتِ چاپ ، آتلیه و فروش مواد اولیه و ... درجهت رفاه شما عزیزان و البته همکاران گرامی اقدام به اجاره آتلیه های خود متناسب با نیاز مصرف کنندگان نموده است.

 

 

 

همچنین مجموعه سهند مجهز به سیستم چاپ آنلاین عکس (عکس اَپ) و دستگاه های مدرن و کادر مجرب چاپ و تحویل میباشد. به این ترتیب شما میتوانید عکس های خود را در کوتاهترین زمان نیز در هر ابعادی چاپ کنید.

همچنین عمل چاپ روی تخته شاسی نیز به مانند چاپ عکس در این مجموعه صورت میپذیرد و چاپ آلبوم ،رتوش ،ادیت و طراحی عکس ها توسط گرافیست های با تجربه این مجموعه و همچنین با نظارت صد در صدی شما انجام میپذیرد.

 

 

امتیاز 3.38/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا