تخته شاسی در مجموعه سهند با ضخامت های زیر تولید میگردد

 

8 میلیمتر: در این نوع تخته شاسی ضخامت خروجی کار 8 میلیمتر میباشد که بصورت توپر از MDF مرغوب واناچایی ساخته شده است. استحکام و زیبایی این نوع تخته شاسی با ظرافت همراه میباشد، ضخامت 8 میلیمتر برای استفاده در دکوراسیونهای ساده و شیک کاربرد فراوان دارد.

 

16 میلیمتر: تولید این نوع تخته شاسی بصورت توپر و تو خالی امکان پذیر میباشد.در صورتی که نوع توپر مد نظر باشد. از MDF مرغوب 16 میل واناچایی استفاده میشود. درنوع تو خالی از دو لایه ورقِ 3 میلیمتر برای سطوح اصلی شاسی استفاده میشود به اینصورت که مابین دو ورق 3 میل شبکه هایی جهت تقویت و استحکام شاسی تعبیه میگردد. با توجه به نوع استفاده میتوان از مدل های متفاوت بهره برد از تفاوت های این دو مدل میتوان به وزن آن ها اشاره کرد و همچنین بسته به مکان و شرایط استفده از انواع مختلف آن ها بهره برد.

 

30 میلیمتر: تولید این مدل تخته شاسی فقط بصورت تو خالی از دو لایه ورقِ 3 میلیمتر برای سطوح اصلی شاسی استفاده میشود به اینصورت که مابین دو ورق 3 میل شبکه هایی جهت تقویت و استحکام شاسی تعبیه میگردد.که در این مورد به دلیل ضخیم بودن این مدل و بهره بری از آن در داخل دیوار و یا مکان هایی که در آنها تابلو و تصویر احتیاج به بُعد دارد داخل آن را خالی میکنند تا از سنگینی بیش از حد آن بکاهند و تابلو بُعد خود را حفظ کند.

 

لازم به ذکر است که در تمامی ضخامت ها شاسی از هر نظر (چسب ، اعوجاج در MDF و نوار PVC )مورد گارانتی مجموعه سهند میباشد.

 

 

 

امتیاز 3.31/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا