در این مقاله سهند به شما آموزشی درباره چگونگی عکاسی از عکس های قدیمی و کهنه رو ارائه میکنه تا شما از عکس های قدیمیِ خودتون عکس بگیرید و بعداً بفرستید تا براتون چاپ کنن.

 

همه ما در خانه پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ خود یک آلبوم عکس قدیمی با ارزش داریم که یادآور خاطرات گذشته است. اگر سعی کنید با موبایل از آنها عکس بگیرید احتمالا خیلی اذیت می‌شوید و در نهایت هم نتیجه خوبی به دست نمی‌آید و سعی می‌کنید این آلبوم‌ها را در جای امن بگذارید که راه حل خیلی منطقی نیست و همیشه این عکس‌ها در خطر هستند.

مشکل اصلی در زمان عکس گرفتن با موبایل از یک عکس برقی و انعکاس نوری است که روی آن می‌افتد مانع ثبت یک تصویر خوب می‌شود. اگر هم با زاویه از آن عکس تصویر برداری کنید یا نور کم می‌شود یا پرسپکتیو تصویر به هم می‌ریزد.

برای مشکل دوم که تغییر زاویه است یک راه حل وجود دارد و آن هم اپلیکیشن
آفیس لنز مایکروسافت است که به شما کمک می‌کند تا عکس را از زاویه مختلف بگیرید و به طور خودکار تصویر را طوری می‌چرخاند که انگار عکس از روبه‌رو گرفته شده است.

این برنامه هم میتونید برای سیستم عامل های android، ios و  windows به راحتی دانلود کرده و استفاده کنید.

اما این راه حل هنوز هم مشکل نور را به همراه دارد و برای عکس از مدارک کاغذی مفید است ولی برای عکس گرفتن از عکس‌های داخل آلبوم راهکار مناسبی نیست. برای این کار گوگل یک نرم‌افزار تخصصی دارد که به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از انعکاس و برق زدن عکس، خاطرات خود را دیجیتالی ثبت کنید.

برای این کار باید اپلیکیشن گوگل فوتواسکن را نصب کنید. گوگل فوتواسکن هم برای سیستم عامل های مختلف موجود هستش و میتونید از اون استفاده کنید.

به این صورت که نور بازتابی از عکس رو هنگام عکاسی پوشش میده و تصویر عکاسی شده خیلی واضح خواهد بود. در زیر نمونه ای از این عکس ها رو مشاهده میکنید که با فوتواسکن گرفته شده.

 

بعد از انجام این مراحل برای چاپ خیلی راحت میتونین فایل عکس مورد نظرتون رو چاپ کنید

امتیاز 3.33/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا