چاپ عکس روی تخته شاسی

 

تاریخچه تخته شاسی و چاپ عکس روی شاسی

کلاً چوب ماده ایِ که همیشه به خاطر ویژگی هایی که داره مورد توجه و استفاده قرار میگیره چون خب سبکِ ، مقاومِ ، شیکِ و راحت شکل میگیره و ...به خاطر همین ویژگی ها هم بوده که دوران گذشته روی چوب کنده کاری میکردن و اشکال و خط های مختلفی رو روی اون ها مینگاشتن و از اون ها بهره میبردن و از همون جا بود که چاپ روی چوب شروع شد.همون کنده کاری هایِ بی معنی به نظور انتقال اطلاعات به روی لوح های چوبی بوده که خودش یه نوع چاپ محسوب میشه و البته سنگ و لوح گلی و فلزی هم بوده که بعداً اومده که کار با اونا نداریم.

پس چاپ روی چوب از قدیم بوده و حالا شکل مدرن تری به خودش گرفته. البته امروزه به چند روش مختلف بسته به ایده و طرح و سلیقه های مختلف روی چوب طرح میزنن که بهترین و راحت ترینشون همین تخته شاسی هستش.


تخته شاسی چیست؟

تخته شاسی به زبان ساده یک ورقه MDF است که یه سمت آن آغشته به چسب و در طرف دیگر شیارهایی جهت آویزان کردن عکس بر روی دیوار قرار دارد و در اطراف تخته شاسی از نوار PVC جهت زیباتر شدن تخته شاسی استفاده میشود.

این کلیت مواد تشکیل دهنده تخته شاسی میباشد اما تولید آن مستلزم داشتن دستگاه های پیشرفته جهت بُرش MDF ، صاف و صیقلی کردن آن ، دستگاه قرارا دادن چسب دوطرفه روی تخته شاسی و همچنین دستگاه های نصب نوار PVC
 

با توجه به مصارف مختلف تخته شاسی در صنعت و زندگی روزمره، لابراتوار سهند اقدام به تولید این محصول با ضخامت و سایزهای مختلف نموده است.

سایز های تخته شاسی: از سایز 9*6 سانتی متر تا 360*180 سانتی متر

ضخامت های مختلف تخته شاسی: 3 میلیمتر- 8 میلیمتر- 16 میلیمتر- 30 میلیمتر

موارد استفاده تخته شاسی:

  • سازمان ها ،اُرگان ها و ادارات
  • نمایشگاه های عکاسی
  • برند های مطرح لباس و مد
  • دکوراسیون داخلی
  • تبلیغات
  • انواع تابلو های تزئینی
  • انواع عکس های خانوادگی و شخصی


 

امتیاز 3.35/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا