برخی از خدمات مجموعه سهند به ارگان ها و سازمان ها از قرار زیر میباشد:

 

چاپ عکس :

مجموعه سهند طرف قرارداد با سازمان ها و نهادهای مختلف ، در  صورت امکان تمایل به همکاری با ارگان های دولتی و غیر دولتی میباشد و به همین منظور شرایط متفاوتی را برای این دسته از عزیزان فراهم آورده است چاپ عکس پرسنلی ،عکس بارداری، عکاسی نوزاد، عکاسی کودک، عکاسی هنری ، عکاسی صنعتی و باقی موارد با در دست داشتن کد تخفیف  که از سازمان محل اشتغال خود دریافت نموده اید با قیمت بسیار پایین تر از حد انتظار اقدام به عکاسی و چاپ عکس های خود کنید. همچنین شما میتوانید عکس های شخصی خود را نیز به صورت آنلاین از طریق وبسایت و یا اَپ عکس اَپ برای ما ارسال کنید و ضمن استفاده از کد تخفیف خود آنها را با حفظ حریم خصوصی خود درب منزل تحویل بگیرید.

 

چاپ تخته شاسی :

فعالیت های مربوط به چاپ شاسی نیز در همه ابعاد و همه ضخامت ها در این مجموعه انجام میشود که به مانند چاپ عکس با تحصیلات و تخفیف در اختیار ارگان های طرف قرارداد قرار میگیرد.چاپ تخته شاسی نیز با عکس و طرح و رنگ دلخواه شما میتواند بصورت انلاین انجام گرفته و شما فقط عکس مورد نظر خود را برای ما بصورت فایل ارسال کرده و در هر اندازه ای که بخواهید چاپ شده و برای شما ارسال خواهد شد. همچنین با مراجعه حضوری میتوانید از امکانات خود استفاده کنید.

 

چاپ آلبوم دیجیتال :

تخصص مجموعه سهند در چاپ آلبوم های نفیس و با کیفیت میباشد که ما از این نظر ادعای بهترین مجموعه چاپ آلبوم دیجیتال و چاپ فوتوبوک را خواهیم کرد. درصد تخفیف بالا برای ارگان ها و سازمان های طرف قرارداد.

 

عسکبرداری و فیلم برداری از همایش ها :

عکس برداری و فیلمبرداری از مجالس ، جشن ها ، تجمعات و جلسات تمام نهاد ها و سازمان ها با بالاترین کیفیت و کادر مجرب در سر تا سر کشور، همچنین تسهیلات عالی برای سازمان های طرف قرارداد.

 

عکسبرداری صنعتی :

اگر شما قصد تبلیغ و گسترش کار خود را دارید ابتدا میبایست برداشت خوبی از کالا و فعالیت های خود را به مشاهده بگذارید و این امر فقط از عهده عکاسان و فیلمبرداران زبردست بر می آید . جهت عکاسی و فیلمبرداری از کالا ها و نحوه فعالین و نمایش قدرت به سایر صنایع لابراتوار سهند میتواند بهترین گزینه باشد.

 

 

برخی نمونه کار های مجموعه سهند با اَرگان ها و سازمان ها

 

 

                          http://www.sahandlab.com/upload/gallery/1507557648-hamrah.png                                                                       

 

 

 

پروژه نیروی زمینی ارتش    تعداد:1000 عدد      زمان تحویل: کمتر از 2 روز



 

 

پروژه نمایندگی آمازون درایران

 

 

 

پروژه آهن آنلاین    تعداد:50 عدد    تحویل: کمتر از 1 روز کاری

 

 

 

پروژه تراپا سیستم     تعداد:100 عدد   تحویل: 1 روز کاری

 

 

 

پروژه نت بار     تعداد: 20 عدد    تحویل: کمتر از 3 ساعت

 

 

 

پروژه ایران مال

 

 

 

پروژه بیمه ایران    تعداد: 500 عدد     تحویل: 2 روز کاری

 

 

 

پروژه یکتا الکترود    تعداد: 30 عدد    تحویل: 1 روز کاری

 

 

امتیاز 3.51/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا