رفلکتور نقره ای  Silver reflector

رفلکتور نقره ای مقداری زیادی از نور را منعکس می کند. بهتراست که با فاصله و در محیط هایی مثل استودیو استفاده شود که در غیر این صورت نور ممکن خیلی شدید به نظر برسد. اگر می خواهید خودتان یک رفلکتور نقره ای بسازید از فویل های نقره ای رنگ استفاده کنید. گرچه، خیلی گران نیستند و با جلد های مختلفی مثل سفید، نقره ای و طلایی عرضه می شوند که خریدنش یک سرمایه گذاری خوب است.

رفلکتور طلایی  Gold reflector

بهتر است که از فلکتور های طلایی با فلاش های استودیویی استفاده نشود، چراکه نور گرمی که بازتاب می کند ممکن است منجر به ایجاد نورپردازی ادغام شده (mixed lighting) در عکس نهایی شود. همه این ها یعنی کار بیشتر هنگام ویرایش عکس. اگر در محیط بیرون عکاسی می کنید، استفاده از رفلکتور با پوشش طلایی تن رنگ پوست را به زیبایی گرم می کند.

رفلکتور سفید  White reflector

رفلکتور سفید برای وقتی که در استودیو کار می کنید ایده آل می باشد، چراکه نور تکمیل کننده ای نرم و از نظر رنگی خنثی ایجاد می کند. ساختن یک رفلکتور سفید کار دشواری نیست، استفاده از قطعه ای بزرگ از کاغذ سفید رنگ کار را انجام می دهد. استودیویی های عکاسی حرفه ای اغلب از فوم های سفید رنگ خیلی بزرگ استفاده می کنند. آن ها نه تنها خیلی گران نیستند، بلکه فضای زیادی را هم پوشش می دهند.

 

امتیاز 3.38/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا