مرکز تخصصی سهند مجری طرح های حرفه ای فیلمبرداری از مجالس و همایش ها میباشد. دارای کادر فیلمبرداری مجرب و دوربین های حرفه ای برای تمامی موقعیت های عکاسی. نورپردازی و صدا برداری با بالاترین کیفیت و کادر دوره دیده با بازدهی بالا و قیمت مناسب. برخی خدمات در حوزه فیلمبرداری از مجالس به شرح زیر میباشد.

 

1-مراسم نامزدی: از لحظات شیرین زندگی هر کس میتوان به دوران نامزدی اشاره کرد. مراسم نامزدی به دلیل اینکه آغاز  و ابتدای پیوند دو نفر به حساب می آید از اهمیت بالایی برای ثبت برخوردار است. باید به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل یا تالار نیز توجه شود که البته تیم ما شما را راهنمایی خواهد کرد. اگر بودجه زیادی را برای فیلمبرداری از مراسم نامزدی خود در نظر نگرفته اید اصلا نگران نباشید زیرا که شما میتوانید با اجاره یک دوربین هم لحظات خود را ثبت کنید. قیمتها به صورت توافقی بوده و شما هیچ نگرانی بابت آن نداشته باشید.

 

2-مراسم عروسی: هر زوجی آرزو دارد که مراسم با شکوهی داشته باشد به همین دلیل کادر تخصصی سهند اینجاست که شما را در همه زمینه ها یاری دهد . شما میتوانید پس از اجاره تالار، باغ، و یا استفاده از منزل خودتان از کارشناسان ما جهت طراحی دکوراسیون داخلی مشاوره بگیرید و ابتدا یک محیط ایده آل را برای شب رویایی خود ایجاد کنید. سپس به سراغ فیلمبرداری  و عکاسی خواهیم رفت که با توجه به سلیقه شما آن را شروع میکنیم. فیلمبرداری از آرایشگاه تا مراسم، کل زمان مراسم عروسی ، مسیر عزیمت به تالار و بازگشت از تالار و در صورت تمایل مراسم بعد از آن همه و همه بصورت حرفه ای فیلمبرداری ، عکسبرداری،تدوین و منتاژ میشود. فیلمبرداری از مراسمات در مجموعه سهند دارای پکیج ها و مدل های بسیاری میباشد که صورت تمایل و هماهنگی میتوانید با شماره زیر(مدیریت) تماس حاصل فرمایید.

 

3-جشن تولد: عکسبرداری و فیلمبرداری از مزاسم تولد خود را به عهده تیم تخخصی سهند بسپارید. شاید شما تمام سال های تولد خود را نیاز به ثبت نداشته باشید اما معمولا جشن تولد در بعضی سال ها از اهمیت زیادی برخوردار است که با توجه به نیاز خود در آن لحظه شاید دوست داشته باشید که آنها را برای خودتان داشته باشید. مجتمع سهند  مسئولیت فیلم برداری از جشن ها و مراسم های شما را به بهترین شکل با قیمت ها و پکیج های متنوع به عهده میگیرد.

 

4-مراسم فارغ التحصیلی: مراسم فارغ التحصیلی با حضور تمام همکلاسی هایی که چند سال سخت را با هم  گذرانده و فارغ التحصیل شده اند تجربه شیرینی است که هر کسی دوست دارد تجربه کند. ثبت لحظات فارغ التحصیلی به همراه هم کلاسی ها نیز تجربه شیرینی است که از زمان های دور نیز مرسوم بوده. مجموعه سهند با کادر مجرب و با تجربه در این زمینه ها بهترین خاطره را برای شما از زمان فارغ التحصیلی به یادگار خواهد گذاشت.

 

5-همایش ها و سمینار ها: مجری طرح ها در سمینار ها و همایش های سیاسی،اقتصادی، اجتماعی ، ورزشی و علمی. در هر زمینه ای احتیاج به فیلمبرداری از همایش ها دارید با هرگونه هدفی اعم از آموزشی، فروش نسخه های همایش و اطلاع رسانی و یا حتی تیزر تبلیغاتی تیم تخصصی مجموعه سهند در خدمت شماست. با سال ها تجربه در صنعت فیلمبرداری و عکسبرداری در کشور

 

 

 

   ثبت سفارش :02144479894--02144479905--02144444415 داخلی 7

ساعات تماس  تمامی ایام ، به جز روزهای تعطیل : 10صبح تا 8عصر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز 3.15/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا