لنز های فوکوس خودکار خود که برای فول-فریم سونی(Sony) و دوربین های مانت E   طراحی شده است.این خط تولید جدید کار خود را با دو لنز 2/25  و 1.8/85  شروع کرد.هر دوی این لنز ها از ویژگی بهره می برند که تا حالا کمتر دیده شده است:صفحه نمایش OLED  برای نمایش فاصله کانونی و عمق میدان.

لنز Zeiss Batis 2/25  از طراحی اپتیک Distagon   و همینطور  10 المان در 8 گروه  بهره می برد.چهار المان این لنز در هر طرف اسفریک(aspheric) خواهد بود که به میزان شارپ(Sharp) عکس کمک می کند و نامنظمی های نوری را از بین می برد.کمترین فاصله فوکوس این لنز 20 سانتی متر است.

در طرف مقابل لنز Batis2/25  ،لنز Zeiss Batis 1.8/85  از طراحی اپتیک Sonnar  و 11 المان در 8 گروه بهره می برد.همچنین در این لنز از ثبات عکس (Image stabilization) استفاده شده است با توجه به فاصله کانونی این لنز،ویژگی خوبی به حساب می آید.

هر دوی Batis 2/25  و 1.8/85  دارای موتو فوکوس خودکار و حلقه ی نرم جهت فوکوس دستی  می باشند،هر دوی این محصول ها در برابر شرایط آب و هوایی و گرد و غبار مقاوم هستند و به گفته ی شرکت می توانند در سخت ترین شرایط آب و هوایی هم مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از ویژگی های جالب این لنز های که شاید اولین بار در نوع خود می باشد،صفحه نمایش OLED  می باشد.دکتر مایکل پولمن(Dr.Michael Pollmann)- مدیر محصولات زایس(Zeiss) –این تصمیم نتیجه ی تقاضای زیاد مشتریان مبنی بر صفحه نمایشی که در شرایط کم نور خوانا نیز باشد و عمق میدان و فاصله کانونی را نمایش دهد،می باشد.بعد از عرضه شدن این لنز ها،دیدن چگونگی عملکرد این قابلیت جالب خواهد بود.

امتیاز 3.59/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا