مراحل تولید آلبوم عکس دیجیتال

 

در این بخش به مراحل تولید آلبوم های دیجیتال میپردازیم تا شما عزیزان را در جریان فرآیند ساخت این نوع از محصولات خود قرار دهیم.

 

1-طراحی: رکن اول و اساسی در تولید یک آلبوم، دارا بودن عکس های حرفه ای و چشمگیر است. عکس ها به خودی خود زیبا هستند اما طراحی و کارهای گرافیکی به هر حال لازم میباشد. طراحی به معنی میکس کردن چند عکس ،تغییر پس زمینه، رتوش، بالابردن میزان شفافیت و استفاده از فایل های لایه باز و صدها کار دیگر که بنا به سلیقه و نظر شما به روی عکس انجام میشود.حال که به اهمیت طراحی پی بردید باید بدانید که کار ساده ای هم نیست. زیرا شما نمیتوانید طراحی های یک شب مهم از زندگی خود را به دست آماتورها بسپارید. گرافیست ها و طراحان مجموعه سهند فارق التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و دارای حداقل 5 سال سابقه کار مفید در زمینه فوق میباشند و از نظر طراحی این اطمینان را به شما خواهیم داد که بهترین هستیم.

2-چاپ: حال که ما عکس هایی با طراحی های مدرن و شیک داریم باید وارد مرحله چاپ شویم چیزی حدود پنجاه درصد کار را از نظر زیبایی ، کیفیت، چشم نوازی و هر چیزی که از یک آلبومِ خاطره انگیز انتظار دارید را در این مرحله انجام خواهیم داد. حالا باید بدانید چه چیز هایی در بهتر نشان داده شدن آلبوم شما موثر هستند. اول جنس کاغذ چاپ است. جنس کاغذها در مجموعه سهند از بهترین نوع وارداتی موجود در بازار میباشد که شما عزیزان میتوانید آنها را با سایر کاغذ های موجود مقایسه و سپس نسبت به تهیه آلبوم از این مجموعه اقدام فرمایید.دوم اینکه دستگاه های چاپ در کیفیت، دوام و وضوح تصویر بسیار موثر هستند که این مجموعه در این زمینه نیز مجهز به دستگاه های چاپ عکس حرفه ای با قابلیت چاپ 32 بیتی و چاپ HD میباشد. علاوه بر آن کارشناسان چاپ عکس در مجموعه سهند بسیار مجرب و همچنین این مجموعه دارای بانوان کارشناس چاپ نیز برای رعایت حریم خصوصی شما میباشد.

3-صحافی: برای آلبومی بادوام و محکم میبایست صحافیِ محکمی را به کار ببندیم. در مجموعه سهند با استفاده از جلد های چند لایه و همچنین چسب های مخصوص ساخت کشور ایتالیا با دستگاه های پرس یک تُنی، آلبوم ها را صحافی کرده و دارای ضمانت نامه مادام العمر میباشد.

4-جلد سازی: متنوع ترین و بادوام ترین جلدها در کل کشور با استفاده از طرح ها و مدل هایی که از اینجا میتوانید به آن ها سر بزنید و انتخاب کنید و همچنین میتوانید با مراجعه حضوری به محل مجموعه از مدل های بیشتر هم بازدید کنید.

 

 

امتیاز 3.36/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا