چرا ما از همه اَرزونتریم؟

 

 

چند دقیقه با هم باشیم تا ارزش واقعی و دلایل تفاوت قیمت ها را در سه قدم با هم مرور کنیم...

 

قدم اول

شاید تا به حال زیاد برایتان اتفاق افتاده باشد که به کالاهای ارزان قیمت برخورد کرده باشید و دلیل ارزانی ها ی الکی رو ندونید و پس از خرید با کالای تقلبی و کم کیفیت مواجه شده و متوجه ارزانی بیش از حد آن کالا شده باشید. در هر حال تکرار بعضی از شرایط و تجربه های این چنین که البته اصلاً هم خوب نیست برای شما باعث آن میشود که اعتماد شما نسبت به قیمت هایی که از بقیه بازار ارزانتر است سلب شود و از طرفی هم نمیشه که برای هر خریدی از گرانترین کالا ها استفاده کرد بعد برای استفاده از کالاها و خدمات دچار یک دگرگونی خواهیم شد، برای رهایی از این دگرگونی در خرید هم تنها راه چاره گشتن در بازار امتحان و مقایسه کیفیت کالاها و قیمت آنهاست که خودِ این مراحل هم وقت شما را میگیرد و هم هزینه شما را هدر خواهد داد. حال فرض کنیم که شما برای تمام خدمات و کالاهای مورد نیاز میبایست یک همچین مراحلی را طی کنید.

تیم سهند لب نیز به دلیل ارزانی کالاها و خدمات خود وظیفه خود میداند که در مورد این مهم برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه کند تا شما با دیدی باز و خیال راحت از خدمات ما بهره ببرید، زیرا ارزانی ما  بی دلیل نیست.

 

قدم دوم

مجموعه سهند با داشتن نیم قرن تجربه در حوزه عکاسی و چاپ عکس به مجموعه بزرگی تبدیل شده که امروزه طرف قرارداد با بیش از چهار هزار آتلیه و عکاسی در سراسر کشور میباشد. همانطور که میدانید عکاسی ها و آتلیه ها خود مجهز به دستگاه های چاپ عکس نیستند و پس از انجام مراحل عکسبرداری، فیلم های خود را به لابراتوار های چاپ عکس سپرده تا چاپ شود. پس این یکی از دلایل ارزانی ماست یعنی حذفِ واسطه. ما هیچ هزینه ای را برای حمل و نقل و یا برای سود خودمان اضافه بر هزینه چاپ از شما دریافت نخواهم کرد و هزینه ای که از شما دریافت میشود صرفاً همان هزینه چاپ میباشد.

دلیل دیگری برای توجیه ارزانی ما داشتن امکانات چاپ عکس مدرن میباشد. به جرات میتوانیم بگوییم که دستگاه های مورد استفاده در مجموعه سهند همان دستگاه هایی است که در اروپا برای چاپ عکس بهره میبرند. این دستگاهها واردتی بوده و تحت لیسانس CE اروپا میباشد. به دلیل گران بودن همچین دستگاه هایی اغلب چاپگران روی به پرینت عکس آورده اند زیرا قیمت دستگاه پرینت عکس بسیار کمتر از دستگاه های چاپ شیمیایی است( حدوداً با %4 قیمت دستگاه چاپ ما میتوان یک دستگاه پرینت تهیه کرد) ما در مورد پرینت و چاپ قبلاً صحبت کرده ایم و تفاوت های آن را بررسی کردیم.اما اگر بخواهیم به طور مختصر درباره تفاوت این دو دستگاه صحبت کنیم میتوانیم به سرعت چاپ در دستگاه های چاپ سهند اشاره کنیم که بسیار بالا بوده و همچنین از سیستم رنگی با حساسیت ، پیکسل و رزولوشن بالاتری نسبت به دستگاه پرینت برخوردار است و در کل شاید هزینه خرید آن چند برابر دستگاه های پرینت باشد اما کیفیتِ عکس های عمل آوردی شده بسیار بالاتر و هزینه تمام شده کمتر و در زمان ما و شما هم صرفه جویی خواهد شد. این نیز دلیل دیگری بر قیمت منصفانه ما خواهد بود.

 

قدم سوم

مجموعه سهند نقش وارد کننده اصلی محصولات چاپ و مواد اولیه آنها را نیز ایفا میکند و این نیز دلیل محکمی برای قیمت های عادلانه ای است که ما به شما عزیزان ارائه میدهیم. همینطور نقش پخش کننده انواع کاغذ و تخته شاسی خام و مواد اولیه دیگر مانند رنگ ها ، چسب ها و .. را نیز بر عهده دارد که در این مورد نیز ما برای خودمان واسطه را حذف کرده و قیمت عادلانه تری را به شما پیشنهاد میکنیم.

سیستم چاپ فتو شیمیایی ، متخصصان چاپ ،طراحان و گرافیست های زبده تنها بخشی از مجموعه بزرگ سهند میباشد. از دیگر امکانات و فعالیت های مجموعه سهند میتوانیم به آتلیه های مجهز این مجموعه اشاره کرد.آتلیه های مجموعه سهند عبارتند از آتلیه بارداری، آتلیه نوزاد، آتلیه کودک، آتلیه عروس، آتلیه ورزشی،آتلیه صنعتی (برای تبلیغات و تیزر های کالا و صنعت شما)، آتلیه هنری و  همچنین سیستم چاپ عکس آنلاین (عکس اَپ) که اقدام به چاپ عکس، چاپ آلبوم، چاپ تخته شاسی، چاپ کتاب عکس، چاپ مجله عکس، چاپ عکس مغناطیسی(مگنت)، و دیگر کالاهای چاپی به صورت آنلاین برای تمام هموطنان از سراسر ایران عزیز نموده است.

 

درنتیجه:

اگه بخواهیم در مورد توضیح های بالا به یک جمع بندی کلی برسیم.باید بهتون بگم که به زبان ساده تر ما تمام خدمات چاپی را به قیمت همکار برای شما انجام میدهیم و قضاوت در مورد کیفیت چاپ های ما و مواد و عکس های خروجی در اختیار خود شماست.

 

 

 

  1-چاپ آنلاین: ارسال فایل درخواستی به سامانه چاپ عکس آنلاین (عکس اَپ) و پرداخت آنلاین و دریافت در کمتر از یک روز توسط سرویس حمل ویژه عکس اَپ

 

۲– ارسال از طریق تلگرام: عکس های خود را بصورت فایل به طور مستقیم به کارشناسان ما به شماره 09104801000 ارسال نمایید.


۳ – مراجعه حضوری به آدرس : تهران – میدان پونک – ضلع شمال شرقی – لابراتوار سهند

 

   ثبت سفارش :02144479894--02144479905--02144444415 داخلی 7

ساعات تماس  تمامی ایام ، به جز روزهای تعطیل : 10صبح تا 8عصر

 

 

 

 

 

امتیاز 3.26/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا