امروز در لابراتوار چاپ عکس سهند قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور در زمان عکس گرفتن ژست هایی بگیرید که عکس هایتان زیبا تر شود تا پس از چاپ عکس , عکسهایتان زیبا تر به نظر برسد برای یاد گیری با ما همراه باشید.

به موهایتان حالت دهید

برای آنکه حجم و شکل مناسبی به موهایتان در عکس بدهید، کمی از قسمت فرق سر، آن را با انگشتان تان حرکت دهید. زمانی که موها کاملا به سمت عقب بروند، چهره شما جذاب به نظر نمیاید چرا که هیچ زاویه ای توسط موهایتان در عکس به وجود نیامده است. حتی اگر می خواهید زوایای بیشتری در عکس به وجود آورید، در زمان گرفتن عکس قسمتی از موهایتان را ببافید.

از نقوش طرح دار و چهارخانه در زمان گرفتن عکس پرهیز کنید

چطور ژست بگیریم

برای آنکه بهترین تصویر از خودشان را در عکس نشان دهید،. تلاش کنید که با یک کمربند باریک یا لباس هایی با راه راه های عمودی و یا دامن هایی به شکل A انگلیسی که از بالا به سمت پایین حجیم می شوند استفاده کنید.

اگر می خواهید در عکس کیفی به دست بگیرید، سعی کنید که آنرا در اندازه واقعی آن و نه بزرگتر جلوه دهید. در غیر این صورت در لحظه گرفتن عکس، آن را به بیرون از کادر منتقل کنید. در صورتی که می خواهید در عکس کفش پاشنه بلند بپوشید هر اندازه پاشنه نازک تر باشد، قد شما را در عکس بلندتر نشان می دهد و هرچه پهن تر باشد، می تواند باعث بیشتر به نظر رسیدن وزن تان در عکس شود.

البته در مورد پوشیدن کفش های پاشنه بلند در عکس بی نهایت ایده وجود دارد که مثلا با کفش هایی با پاشنه نازک هرچقدر کت های چسبان تر پوشیده شود، کشیدگی بدن بیشتر می شود.

در کنار هم و در یک ردیف قرار بگیرید

بهترین عکس هایی گروهی آنهایی هستند که افرادی در سایزها و قدهای مختلف در کنار هم و در یک ردیف قرار بگیرند. سعی کنید در عکس های گروهی نزدیک ترین فرد به دوربین نباشید. در این حالت بسیار جذاب تر به نظر می رسید.

در زاویه درست قرار بگیرید

اگر در حالت نشسته قرار است که عکس بگیرید از عکاس بخواهید که دوربین را بالا نگه دارد. در این زاویه وقتی صورت تان را برای قرار گرفتن مقابل دوربین تنظیم می کنید، تعریف بهتری از چانه تان به دوربین دارید. زمانی هم که می خواهید در حالت ایستاده عکس بگیرید از عکاس خود بخواهید که از زاویه پایین تری از شما عکس بگیرد. این زوایا باعث می شوند که شما خوش چهره تر و لاغرتر به نظر برسید و با مد هم همراه شده باشید

چطور ژست بگیریم.

از ژست های سلبریتی ها استفاده کنید

برای اینکه یک ژست کلاسیک را برای عکس گرفتن انتخاب کرده باشید، سه چهارم بدن تان را در معرض دوربین قرار دهید، یعنی یکی از پاها را جلوتر قرار داده و یکی از شانه هایتان را به عکاس نزدیک تر کنید.

با این ژست، زمانی که به دوربین نگاه می کنید، بدن تان کشیده و شکیل تر دیده می شود و سبب می شود، دوربین تصویر شما را در بهترین زاویه شکار کند. سعی کنید در زمانی که عکس گرفته می شود، شکم را به سمت داخل فرو برده، شانه ها را عقب نگه داشته و ستون فقرات را صاف و بدون خمیدگی حفظ کنید.

سمت چپ صورتان را به سمت دوربین بگیرید

در یک پژوهش علمی به عمل آمده در دانشگاه ویک فارست، نشان داده شده که سمت چپ صورت انسان بهتر خود را نمایان می سازد. از شرکت کنندگان این مطالعه خواسته شد که نمراتی به عکس های، ده مرد و ده زن، بدهند. عکس هایی که هم طبیعی و هم داخل آینه از افراد گرفته شده بود.

امتیاز 3.3/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا