تخصص اصلی ما چاپ عکس و ساخت آلبوم دیجیتال می باشد ، و در این زمینه با اطمینان مدعی ارائه با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین آلبوم های ژورنال و دیجیتال درخاورمیانه می باشیم .

لابراتوار سهند با توجه به فعالیت و نیاز شما قادر به تولید نفیس ترین و باکیفیت ترین آلبوم های عکس ، صنعتی ، خانوادگی ، عروسی ، کودک ، هنری و .... می باشد .

 

انواع آلبوم دیجیتال :

  1. آلبوم های مجله ای و روزنامه ای
  2. آلبوم های فوتوبوک
  3. آلبوم های سخت ونفیس

 

آلبوم های مجله ای و روزنامه ای : همانطور که از اسم این نوع آلبوم ها پیداست همانند مجله و روزنامه می باشند و دارای ساختار نرم و انعطاف پذیری هستند .در این نوع آلبوم ها چاپ برروی کاغذ فوتو گلاسه انجام میشود و در نهایت توسط چسب گرم صحافی میشوند.

 

کاربرد : انواع آلبوم های خانوادگی و اسپرت ، آلبوم های جهت تولید کننده گان لباس

 

 

آلبوم های فوتوبوک : صفحات در این نوع آلبوم ها بصورت تک تک و یک رو چاپ شده و سپس  با چسب مخصوص و در شرایط خاصی صحافی میگردند ، ضخامت صفحات در این نوع آلبوم ها همان ضخامت دوعکس می باشد که معادل 2 میلی متر می باشد . و اندازه جلد این نوع آلبوم با صفحات داخلی یکسان میباشد و هماند صفحات نرم و انعطاف پذیر میباشد

 

کاربرد : انواع آلبوم های عروسی ، اسپرت و کودک ، آلبوم های جهت تولید کننده گان لباس

 

آلبوم های سخت و نفیس :

ضخامت صفحات در این نوع آلبوم ها ازمجله ای و فوتو بوک بیشتر می باشد ، به این جهت که در هنگام صحافی این نوع آلبومها در بین صفحات از PVC   استفاده می گردد تا صفحات محکتمتر و بادوام تر گردند.در ساخت جلد این نوع آلبوم از مغراض اسفتاده میشود تا جلد نیز سخت و با دوام گردد.

کاربرد : انواع آلبوم های عروسی و صنعتی،دکوراسیون داخلی،معماری،منو رستوران،آلبوم های مدلینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز 3.53/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا