مجموعه چاپ عکس سهند چندی پیش در صدد ایجاد چاپ آنلاین تخته شاسی برای تمام هموطنان در سطح کشور برآمد و در راستای عملی کردن این هدف اقدام به ایجاد یک سایت چاپ آنلاین تخته شاسی با نام تجاری عکس اَپ نمود. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت عکس اَپ پس از بارگذاری عکس های خود و اتمام مراحل چاپ در سایت بصورت مستقیم با کارشناسان ما در تماس باشید و آنها را از ایده ها و سلایق خود آگاه کنید . پس از سپری شدن فرایند های فوق، محصول شما که بسته به درخواست شما میتواند چاپ عکس،تخته شاسی و ... باشد را در کمتر از یک روز از ارسال فایل (کار های عمده تا سه روز) درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 

تضمین پایین ترین قیمت ، بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان تحویل

 

تخته شاسی های تولید شده در این مجموعه پرینت یا پلات و لمینت نیستند زیرا محصول نهایی در یک لابراتوار عکاسی چاپ میشود.

(تمامی تخته شاسی های تولید شده در این مجموعه با گارانتی و ضمانت ارائه میگردد.)

 

 
 

ویژگی های تخته شاسی لابراتوار سهند

1- ظرفیت تولید: قابلیت تولید و چاپ تخته شاسی روزانه ٣٠٠٠ عدد در سایز های کوچک و ٥٠٠ عدد در سایز های بزرگ

2- سایز تخته شاسی: از ۶*۹ سانتی متر تا عرض ۱۳۰ سانتی متر در طول بینهایت

3- جنس کاغذ: Fuji Film & kodak

4- جنس MDF ، چسب و نوار: MDF واناچایی، نوار PVC و چسب paradise

5- ویژگی تخته شاسی این مجموعه: ضد آب،ضد خش،ضد اثر انگشت با تضمین ماندگاری بالا

6- تاییدیه ها : دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران، تاییدیه از FIAP ، دارای تاییدیه از Eurolight بلژیک و ...

 

اجزا تشکیل دهنده چاپ بر روی تخته شاسی

1- عکس چاپ شده بر روی کاغذ عکاسی که در سه نوع مات , سیلک , متال چاپ می شود.

2- چسب مخصوص , که برای چسبیدن عکس بر روی تخته شاسی استفاده می شود.

3- تخته شاسی که از جنس mdf می باشد و در سه ضخامت 8 , 16 , 30 موجود می باشد.

 

انواع ضخامت تخته شاسی

تخته شاسی 8 میل
 
تخته شاسی 16 میل
 
تخته شاسی 30 میل
 

موارد استفاده تخته شاسی

چاپ و شاسی و خدمات مربوط به چاپ عکس متناسب با نیاز آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های بازرگانی ، گالری داران و هنرمندان عزیز ارائه می شود . این خدمات با در نظر گرفتن نیاز مشتری به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی مکان های مورد نظر جهت استفاده ، در ابعاد مختلفی موجود است و در تنوع سه گانه چاپ می باشد . چاپ بر روی کاغذ لاستر (مات) ، و چاپ سیلک و چاپ متالیک . این مجموعه آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ارگان ها، اداره جات و سازمان های دولتی و نظامی جهت انجام کلیه خدمات چاپ متری عکس ، تخته شاسی و چاپ عکس روی تخته شاسی با پایینترین قیمت در کوتاهترین زمان اعلام میدارد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز شما مشتریان عزیز چاپ عکس اکلیلی بر روی تخته شاسی انجام میشود که این مورد جزو محصولات لوکس بوده و برای سفارش باید با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

تخته شاسی در دکوراسیون داخلی

تخته شاسی در صنعت

صنعت گران نیز برای تبلیغ کار های خود احتیاج به تبلیغاتی تصویری دارند که ما در لابراتوار سهند این مهم را برایشان را فراهم کرده ایم و با چاپ عکس های صنعتی بر روی تخته شاسی این فرصت را فراهم کرده ایم تا صنعت گران نیز محصولات یا کار خود را به مشتریانشان نمایش دهند.

چاپ عکس روی شاسی در صنایع بیشتر برای نمایشگاه های برگذار شده و دیزاین محیط کار استفاده می شود.

تخته شاسی جهت چاپ تابلو های هنری

تخته شاسی جهت استفاده در منزل

 

تخته شاسی های مورد استفاده در مجموعه سهند مورد تایید سازمان ملی استاندارد و دارای استاندارد اروپا(CE) میباشد و دارای کیفیت،دوام و طول عمر بالاست از این رو کیفیت تخته شاسی های مجموعه سهند به مراتب بیشتر از شاسی های چاپ شده در کارگاه های دیگر و دفاتر فنی میباشد.کادر مجربِ تیم سهند با تجربه فراوان در صنعت چاپ عکس وتخته شاسی کالا های مورد نظر شما را بدون کوچکترین نقصی از مرحله سفارش تا ارسال به دست شما میرسانند.همچنین تخته شاسی ها دارای ضمانت مجموعه سهند میباشد و مانند سایر محصولاتِ ما، قابلیت بازگشت در صورت عدم رضایت تا هفت روز را دارا میباشند.

 

 

بزرگترین مجموعه تولید تخته شاسی و چاپ عکس روی شاسی با بیش از نیم قرن تجربه

مجموعه سهند پیشرو در ارائه راهکارهای نوین در صنعت چاپ، چاپ شاسی و چاپ تخته شاسی تمام تلاش خود را بر آن داشته تا بهترین کیفیت در چاپ و شاسی و تولید تخته شاسی را برای هموطنان داخل کشور به ارمغان بیاورد.وارد کردن ماشین آلات و دستگاههای کاملا اروپایی تحت لیسانس کشور های سازنده اروپایی، استفاده از مواد و متریال درجه یک (وارداتی)، کادر مجرب و دوره دیده در صنعت چاپ،مراحل وفرآیندِ کلی، دارای گرافیست های بسیار با تجربه و توانمند. همه این موارد را به این خاطر نزد هم جمع کردیم که بهترین باشیم و بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

پرفروش ترین محصول لابراتوار سهند

ساخته شده از مواد اولیه با دوام

رنگهای متعادل و جزئیات دقیق

بسته بندی ایمن

کاغذ های متناسب با چاپ های مختلف

هدیه ای عالی

نمودار مقایسه اندازه تصویر

 

 

 

امتیاز 3.77/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا