طراحی و دکوراسیون داخلی محیط دلخواه شما را ما بر عهده خواهیم گرفت. تیم تخصصی هنری سهند در ایجاد بهترین دیزاین و طراحی با شما همراه خواهد بود.

طراحی و پیاده سازی فضای داخلی، طراحی و پیاده سازی محیط اداری، طراحی و پیاده سازی هرگونه لند اسکیپ(فضای سبز بیرونی)، طراحی و اجرای پاسیو بالکن و حیاط، سفارشی سازی یک محیط با کاربری خاص، طراحی و پیاده سازی محیط های لوکس از پایه تا طرح کامل

امروزه طراحی محیط داخلی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است به گونه ای که یکی از راه های جلب مشتری همین دکوراسیون و محیط بیزنس مورد نظر شما میباشد.اگر به دنبال راه کار های نوین ، حداقل محیط و حداکثر استفاده، محیط آرامش بخش و با انرژی و... هستید کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

 

در دکوراسیون داخلی میبایست به نکاتی توجه داشته باشید که ما به اختصار برای شما توضیح خواهیم داد:

 

1-طراحی داخلی: از نظر یه دیزاینر مجرب هیچ طراحی ای نیست که شما بگید نمیشه کاریش کرد. البته که برای هر طرحی هر چند ساده و هر چند پیچیده، ایده های زیبایی برای ایجاد دکوراسیون وجود دارد پس سعی کنید از طراحان خبره بهره ببرید.

 

2-گنجایش: باید به این موضوع توجه شود که چند نفر قرار است روزانه در محیط مورد نظر حضور داشته باشند برای مثال دفتر اداری با مراجعین مشخص و یا رستوران شلوغ با مشتریان زیاد؟

 

3-نور: فاکتور نور بسیار مهم بوده و تلفیق آسمان و نورپردازی میتواند دلنشین باشد یا حتی ایجاد محیط های دارک یا تاریک برای کافی شاپ ها یا بسیار شاد و مهیج برای اتاق بازی و....اما نور موضوع تخصصی ای است که از توضیح بیشتر در مورد آن میپرهیزیم.

 

4-رنگ: رنگ ها رکن اساسی دکوراسیون داخلی میباشد ، ما همه چیز را با رنگ ها میسنجیم و در باره هر چیزی با رنگ تصمیم میگیریم به نظرم شما طرح اولیه یک طراح را بدون اعلام سلایق خود نگاه کنید بعد اگر خوشتون نیومد آنرا تغییر دهید.

 

5-کفپوش: کفپوش ها در هر محیطی اگر تاثیرشان به روی بیننده بیشتر از دیوارها و سقف نباشد، کمتر نیست پس باید در انتخاب رنگ و مدل آنها بسیار دقت کنیم.

 

6-اساسیه داخلی : اهمیت اسباب و اساسیه داخلی در منزل بسیار بالا میباشد که بعبارت دیگر پنجاه درصد کار یک طراح انتخاب اساسیه مناسب و چیدن انهاست.

 

تیم مجموعه سهند همچنین با چاپ و شاسی و چاپ عکس ها روی پالت (کاغذی به مانند بوم نقاشی) دکوراسیون داخلی خانه شما را با عکس های منحصر به فرد شما و خانواده عزیزتان دیزان خواهد کرد. عکس های پرتره که در آتلیه های مجهز سهند از شما گرفته شده و سپس طراحی و دکوراسیون داخلی منزل شما را به وسیله تابلو های ساخته شده از چهره خدوتان طراحی و دیزاین خواهد کرد.

 

تمام طراحی ها و مدل های دیزاین توسط متخصصان سهند انجام میشود.سهند با بیش از نیم قرن تجربه در صنعتطراحی دکوراسیون داخلی.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید:

 

   ثبت سفارش :02144479894--02144479905--02144444415 داخلی 7

ساعات تماس  تمامی ایام ، به جز روزهای تعطیل : 10صبح تا 8عصر

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز 3.2/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا