مجموعه سهند پیشرو در امر فیلم برداری ،تدوین و ادیت مجموعه نمایشات جلسات شما با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت فیلمبرداری و عکاسی. مجتمع سهند با چندین سال تجربه در صنعت ساخت تیزر تبلیغاتی همچنین مهارت خود در این مورد به رخ رقیبان خود میکشد . و البته فیلمبرداری از مجالس عقد وعروسی شما با تمام امکانات فیلمبرداری

 

تمام شیوه های فیلمبرداری در این مجموعه موجود میباشد و شما مشتریان گرامی با توجه به درخواست و نیاز و سلیقه خود امکان استفاده از تمامیِ روش ها را در کنار ما خوهید داشت(اعم از فیلم برداری هوایی،ریلی،اکشن و ..)

عکسبرداری از همایش ها و مجالس خود را نیز حتماَ به ما بسپارید زیرا ما ادعای بهترین مجموعه عکاسی و فیلم برداری در کشور را داریم و از نظر قیمت به جرات با تمام آتلیه ها در سطح کشور رقابت خواهیم کردیم .

 

طرف قرارداد با سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی جهت استفاده پرسنل از امکانات مجموعه سهند اعم از عکسبرداری و فیلم برداری از مجالس و انواع آتلیه ها با دکور های متفاوت جهت عکاسی هنری(آتلیه بارداری،آتلیه نوزاد،آتلیه کودک،آتلیه عروس،آتلیه پرتره و هنری) چاپ انواع آلبوم مجله و کتاب عکس ، چاپ تخته شاسی با بیش از 35 سایز و 3 ضخامت و 4 مدل کاغذ و همچنین برخورداری از حق عضویت سالانه سرویس چاپ آنلاین عکس اَپ(Axapp) و (App Axapp) که به خودی خود یک آتلیه عکاسی مجازی است که در اختیار شما قرار گرفته که شما حتی عکس 3x4 خود را نیز میتوانید با هر رنگ پس زمینه ای در آن چاپ کنید و در کمتر از یک روز درب منزل تحویل بگیرید. کد های تخفیف و تسهیلات فوق العاده با نهاد های طرف قرارداد.

 

موارد مورد تخفیف برای همکاری با اداره جات دولتی و نظامی با توجه به تعرفه عقد قرارداد با این نهاد ها صورت میپذیرد .شما میتوانید در صورت تمایل به عقد قرارداد با شما در تماس باشید.

 

   ثبت سفارش :02144479894--02144479905--02144444415 داخلی 7

ساعات تماس  تمامی ایام ، به جز روزهای تعطیل : 10صبح تا 8عصر

 

 

 

 

 

امتیاز 3.35/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا