بزرگترین مجموعه تولید تخته شاسی در کشور
 

فروش تخته شاسی MDF به صورت عمده جهت چاپ عکس در ضخامت های ۸ میلی متر ، ۱۶ میلیمتر و ۳۰ میلیمتر انجام میشود. از آنجا که چاپ آثار هنری وعکسهایی از خاطرات روزمره به امری متداول تبدیل شده است ، کیفیت و ماندگاری کار نهایی مورد توجه خریداران می باشد . از اینرو علاوه بر کیفیت بالای چاپ های گروه ، تهیه تخته شاسی هایی با استانداردهای لازم و کیفیت بالا نیز در دستور کار است. در تهیه تخته شاسی های ام دی اف از دستگاه های مکانیزه پیشرفته جهت صیقلی نمودن سطح MDF استفاده میگردد .در کنار این مورد استفاده از چسب های دوطرفه معتبری چون پارادایز ( Paradise )  و letto در  کیفیت نهایی تخته شاسی اثر زیادی دارد و یکی از عواملی است که در عدم ایجاد حباب بعد از چسباندن نقش بسزایی را دارد . حاشیه و لبه های بیرونی تخته شاسی به صورت رنگ شده و یا استفاده از نوار پی وی سی قابل تهیه می باشدو در صورت درخواست مشتری از نوارهای رنگی نیز در تزئین لبه ها می توان استفاده کرد .

 

ویژگی های تخته شاسی خام لابراتوار سهند

1- ظرفیت تولید: قابلیت تولید روزانه بیش از ۲۰۰۰ قطعه تخته شاسی

2- محدوده سایز تولیدی: از ۱۰*۷ سانتی متر تا ۳۶۰*۱۸۰ سانتی متر

3- جنس تخته شاسی: استفاده از چوب مرغوب واناچایی و چسب پارادایز و نوار pvc وارداتی

 

اجزا تشکیل دهنده تخته شاسی خام

1- چسب مخصوص , که برای چسبیدن عکس بر روی تخته شاسی استفاده می شود.

2- تخته شاسی که از جنس mdf می باشد و در سه ضخامت ۸ , ۱۶ , ۳۰ موجود می باشد.

انواع ضخامت تخته شاسی خام

 

لابراتوار سهند، بزرگترین مجموعه تولید کننده تخته شاسی(تخته شاسی عکس) با تولید روزانه بیش از 5000 متر مربع محصول

 

لابراتوار سهند در راستای انجام نیازهای چاپی مردم عزیز، خط تولید تخته شاسی خام خود را با ظرفیت تولید بیش از 5000 متر ربع در روز راه اندازی نموده است. این مجموعه به دلیل تولید محصولات چاپی از جمله تخته شاسی عکس و چاپ روی تخته شاسی و همچنین به دلیل فراوانی تخته شاسی های بی کیفیت، دست به راه اندازی خط تولید این محصول با کیفیت صددرصدی زده.شما عزیزان میتوانید تمام نیاز های چاپی خود را از جمله چاپ عکس، چاپ عکس روی شاسی در تمامی ابعاد را به لابراتوار چاپ عکس سهند سپرده و یا اگر تمایل دارید، میتوانید شاسی عکس (تخته شاسی خام) را جهت اجرا و بهره وری با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و از همه مهمتر در کوتاهترین زمان از ما تحویل بگیرید.

تخته شاسی در زوایای مختلف

 

قیمت تخته شاسی عمده و جزئی  به تفکیک سایز در لیست قیمت آورده شده است.

 

برای مشاهده لیست قیمت تخته شاسی عمده و جزئی کلیک کنید

 

 

 

تخته شاسی خام ارزان

همواره کیفیت بالای تخته شاسی عکس لابراتوار سهند زبان زد بوده است نا گفته نماند که لابراتوار سهند از نظر قیمت هم ارزان تر از سایر همکاران می باشد و دلیل آن تولید تخته شاسی عکس توسط خود مجموعه می باشد.

پرفروش ترین محصول لابراتوار سهند

ساخته شده از مواد اولیه با دوام

رنگهای متعادل و جزئیات دقیق

بسته بندی ایمن

کاغذ های متناسب با چاپ های مختلف

هدیه ای عالی

نمودار مقایسه اندازه تصویر

 

امتیاز 3.37/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا