منو رستوران

 

 

برای تفاوت در ارائه خدمات در محیط کار خود میبایست در بازار رقابت از بقیه پیشی بگیرید.نوع و شکل طراحی در منو غذاها یکی از عوامل مهم در ظاهرِ کار شماست البته که جلب توجه برای کارهای از این قبیل بیشتر به کیفیت غذا بستگی دارد اما منو غذا شناسنامه غذاهای شما به حساب می آید و نقش اساسی در سفارش غذا را دارد. طرح ها و ایده های مجموعه سهند در مورد منوی رستوران ها بسیار ایده های شیک و مانند سایر کار های ما با تحقیق در مورد نحوه کار و ایده پردازی های رستوران های اروپایی و آمریکای لاتین میباشد.

همانطور که قبلاً هم درمورد این موضوع صحبت شده، ما میتوانیم از منو غذا های مختلف برای هر روز هفته استفاده کنیم تا به قولِ روس ها هفت رستوران را در یک مکان داشته باشیم . مثلاً شنبه ها غذاهای آسیایی، یکشنبه ها غذاهای دریایی، دوشنبه غذاهای استوایی و... البته دکوراسیون داخلی را نیز باید تغییر دهید و اما نه با تغییر کلی دکوراسیون بلکه با نور پردازی های مختلف در روز های مختلف هفته متناسب با روز و غذای مورد نظر که تیمِ طراحی داخلی و دکوراسیون سهند شما را در این مورد نیز یاری خواهد کرد.

 

طراحی منو بعنوان شناسنامه شغلِ شما کار ساده ای نیست ، شما میوانید تمام غذاهای خود را روی یک کاغذ با قیمت بنویسید و اسم رستوران و آدرس و شماره تلفن و در نهایت اسمشو بزارید منو غذا اما نکته مهم اینجاست که آیا منو فقط اسم غذا و قیمت را شامل میشود؟

 

در حقیقت منو های موجود در بازار ساده ترین نوع منو غذا هستند که از روی اجبار و رواجِ این روند است، که همه از آن ها استفاده میکنند زیرا مشتری عادت به انتخاب غذا قبل از سفارش دارد، حتی اگر مشتری شما قبل از ورود به رستوران انتخاب کرده باشد که از چه نوع غذایی استفاده کند باز هم به منو نگاهی خواهد انداخت حتی به صورت اجمالی.

 

 حال میخواهیم در مورد منو های پیشرفته تر صحبت کنیم که جای خورد را در بازار پیدا کرده اند. در این مدل منو ها نیز مانند سایر منو ها نام و قیمت غذا آورده شده اما با چند تفاوت، اول اینکه این منو ها عکس کامل غذای طبخ شده و تزیین شده را در خود دارد، دوم اینکه مواد تشکیل دهنده غذا(با توجه به روش و مدل طبخ منحر به فرد همان آشپز) نیز آورده شده ، همچنین در موارد حرفه ای تر فواید و مجموعه ارزش های غذایی و جایگاه آن غذا در هرم غذایی نیز آورده شده تا مشتری علاوه بر رویت غذا و قیمت و همچنین اطلاعات اضافی در مورد غذا، به صورت ناخودآگاه به یک نتیجه گیریِ کلی در مورد جایگاه و قدرتِ رستوران شما میرسد . گذشته از این که عکس غذا که به صورت حرفه ای عکسبرداری شده و خود نیاز به علمِ تبلیغات و عکسبرداری صنعتی دارد(مجموعه سهند پیشرو در عکسبرداری صنعتی) چقدر میتواند اشتها آور باشد و همچنین تبلیغات دهان به دهان که از شما به چه صورت یاد خواهد شد هم به کنار.

 

پس اگر به بالابردن امتیاز کسب و کار خود و تاثیر آن بر عملکرد و درآمدزایی اعتقاد دارید وقت آن رسیده که مدل های قدیمی تر را کنار گذاشته و با صرف هزینه اندکی خود را به راحتی از دیگر فعالان در زمینه کاری خود جدا کنید و قدم در مسیر های جدید بگذارید، مسیر هایی که ایده شخصیِ فرد خاصی نیست بلکه ایده ها و روش های مورد آزمون واقع شده در کشور های اروپایی و غربی بوده که به نتیجه ایده آلی رسیده اند.مجموعه سهند با تحقیق و بررسی و همچنین مشاهده نزدیک این روش ها، آنها را به مرحله اجرایی شدن رسانده و به شما نیز توصیه میکند.

 

 

 

 

 

  اطلاعات بیشتر و قرارداد:02144479894--02144479905--02144444415 داخلی 7

ساعات تماس  تمامی ایام ، به جز روزهای تعطیل : 10صبح تا 8عصر

 

 

 

 

امتیاز 3.23/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا