امروز در این مقاله قصد داریم چند نرم افزار طراحی و ویرایش عکس ها را به شما معرفی نماییم که همگی مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشند که البته تعدادی از آن ها برای سیستم عامل های دیگر نیز نسخه هایی روانه بازار کرده اند. همچنین در کنار معرفی آنان به کاربرد های و ویژگی هایشان نیز می پردازیم.


1-ADOBE LIGHTROOM

ADOBE LIGHTROOM

نرم افزاری از شرکت Adobe، که برای عکاسان بسیار مفید خواهدبود. لایت‌روم به شما اجازه می‌دهد که از امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برای ویرایش عکس‌ها بهره‌مند شوید. امکاناتی همچون:
تشخیص چهره
تصحیح دوربین و لنز
قلم مو های متفاوت
ابزارهای مخصوص تعمیرات عکس
فیلترهای حرفه‌ای


2-Skylum Luminar

Skylum Luminar

 Luminar نرم افزاری مناسب برای عکاسان حرفه‌ای در سراسر جهان است؛ این ابزار بدین صورت است که به صورت یک برنامه‌ی جداگانه قابل استفاده است و حتی به صورت پلاگین برای لایت‌روم و فتوشاپ نیز استفاده می‌شود.


3-ADOBE PHOTOSHOP

ADOBE PHOTOSHOP

امکان ندارد جایی در مورد برنامه‌های ویرایش عکس صحبت شود و نامی از فتوشاپ به میان نیاید، فتوشاپ بهترین نرم افزار برای ویرایش عکس است و کمتر کسی وجود دارد که با آن آشنایی نداشته باشد. فتوشاپ نرم افزاری بسیار حرفه‌ای برای طراحان، هنرمندان و … است.


4-Capture One

Capture One

یک ویرایشگر مخصوص ویرایش عکس‌هایی با فرمت RAW است. نرم افزاری مشابه بقیه‌ی نرم افزارهای لیست است، با چند تمایز جدی :

رابط کاربری قابل تغییر است.
ویرایش حرفه‌ای رنگ عکس
حاشیه نویسی: یادداشت کردن نکاتی برای خود
لایه‌ دار است، بدین صورت که در هر لایه میتوان از امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید.


5-On1 Photo RAW

On1 Photo RAW

یک نرم افزار کامل برای ویرایش عکس است که به صورت رایگان در دسترس قراردارد. این نرم افزار افکت‌ها و ابزارهای بسیاری دارد که قابل استفاده هستند.
افکت‌های on1 در هرسیستم عاملی قابل استفاده است.


6-Corel PaintShop Pro

Corel PaintShop Pro

یک نرم افزار ساده و کاربردی برای ویرایش عکس است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که کاربر بتواند به صورت آنلاین و ساده عکس‌های خود را ویرایش کند. دیگر ویژگی‌ها:
ویرایش عکس‌های ۳۶۰ درجه
دارای نمونه طراحی‌های گرافیکی
دارای آپشن‌هایی همچون BLUR برای ویرایش تصویر


7-ACDSee Photo Studio Ultimate

ACDSee Photo Studio Ultimate

یک نرم افزار از آن دسته نرم افزارهایی است که تمامی ویژگی‌ها و نیازمندی‌ها را در یک برنامه قرار می‌دهند و این برنامه همه امکانات را در خود جای داده و رابط کاربری ساده‌ای دارد.


8-Gimp

Gimp

یک نرم افزار رایگان ویرایش عکس است که به راحتی قابل دانلود و نصب در هر سیستم عاملی است و تمامی فرمت‌های عکس‌را پشتیبانی می‌کند، همچنین دارای امکانات و ابزارهای متفاوت و کاربردی است.


9-Canva

Canva

نرم افزاری ساده برای طراحی گرافیکی است که کاربران زیادی آن را دنبال می‌کنند؛ همچنین شما می‌توانید این ابزار را روی گوشی خود نصب کنید.

شما می‌توانید به راحتی و با چند حرکت موس قسمت‌هایی از عکس را تنظیم کنید و یا متنی روی آن بنویسید و در وبلاگ خود استفاده کنید.


10-PicMonkey

PicMonkey

یک پکیج کامل برای ویراش عکس است. به شما کمک می‌کند که به راحتی مهارت‌های طراحی خود را بهبود ببخشید و میزان خلاقیت شما را بالاتر می‌برد.
فیلترهای پایه و اساسی
نمونه
سایزبندی اتوماتیک عکس برای استفاده در سایت

 

امتیاز 2.98/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا