1. اشیاء را مسطح نشان می دهد – وقتی از بالا عکس می گیرید, صحنه مسطح می شود و این به معنی نداشتن عمق میدان در همه ی طرح ها, الگوها و شکل ها می باشد.
  2. حالت افقی وجود ندارد – عکاسی از سوژه ای در پایین دست, آسمان را از عکس تان حذف می کند. این یعنی فضای آبی همیشگی در عکس تان از بین می رود و چیزهای جالب تری جای آن را می گیرد.
  3. کمترین پس زمینه ی زائد را خواهید داشت – چون بیشتر قسمت های صحنه با دوربین به یک اندازه فاصله دارند, نیازی به بررسی قبلی پس زمینه برای عکس وجود ندارد.
  4. عکس های گروهی اگر از گروهی از افراد عکس می گیرید, این بهترین راه است تا فضایی که پاها در عکس پر می کنند را با صورت هایشان پر کنید.
  5. سایه هاعکاسی در ارتفاع را دوست دارم, به خصوص در ابتدا و یا انتهای روز که سایه ها کشیده ترند. در این ساعات, نورمی تواند فوق العاده باشد با اینکه ثبت یک سایه به طور کامل تقریبا امکان پذیر نیست. عکاسی در حالتی که نور مستقیما از بالا به اشیاء می تابد, می تواند نمای جدیدی از سوژه را نشان دهد.
  6. چشم انداز جدید – گاهی عکاسی از سوژه های یکسان در حالی که سعی داریم هرکدام را جالب نشان دهیم کار سختی است. برای مثال بناهای شمایلی, که عکاسی از بالا می تواند چیزهایی را در موردشان نشان دهد که هیچ کس تا به حال ندیده است.

امتیاز 3.39/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا