عکاسی صنعتی به عنوان یک عنصر مهم در طراحی تبلیغات ، سایت ها، بنر ها و سلیر المان های تبلیغاتی به شمار میرود. عکاسی از همایش ها اما کمی با عکاسی تبلیغاتی متفاوت میباشد.در برخی نمایشگاه ها سوژه عکاسی یک تابلو با سطح براق است. برای چنین موردی باید چه نکاتی را رعایت کرد؟ در برخی دیگر میتواند یک جمعیت و سوژه های دورتر باشد.

در نمایشگاه های دیگر ممکن است هدف نمایشگاه فرآیند کاری و نمایش صادقانه و بی ریای خدمات باشد. در تمامی این موارد فاکتور های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی متفاوت است. در نمایشگاه های عکس و تابلو برای مثال نمی تونید از فلاش  استفاده کنید  چون انعکاس نور فلاش  داخل قاب عکس  جلوه زیبایی نداشته و برای جبران نور باید  ایزو دوربین رو بالا ببرید دیافراگم رو از  حالت انتخاب  یه دریچه  بازتر بکنید  سرعت رو بین ۵۰ الی ۶۰ تغیر بدین و یا برای مثال اگر بخواهید و یا در صورت استفاده از فلش دوربین  حتما از دیفیوزر استفاده بشه تا تاثیر انعکاس به حداقل برسه.

عکاسی سهند با به کار گیری از بهترین تجهیزات عکاسی و همینطورعکاسان مجرب، بهترین تصاویر را برای شما ماندگار میکنید. این مجوعه با ارائه نمونه کارهای مختلف در تمامی مدل های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، مهارت خود را در این زمینه اثبات میکند.شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشاهده رزومه ها و نمونه کارهای این مجموعه از طریق شماره های پایین صفحه با ما در تماس باشید و یا به آدرس ما مراجعه فرمایید

 

امتیاز 3.48/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا