عکاسی پانوراما

عکاسی پانوراما جز دیگری از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی محسوب میشود. در این مدل عکاسی یک طرح کلی و باز از مکان یا محصول مورد نظر گرفته شده و به بیننده القا میشود.عکاسی پانوراما جهت استفاده برای عکاسی از کارخانه ، همایش ،سمینار و مکان های باز بیشتر مورد استفاده است تا اجناس و محصولات. برای عکاسی از اجناس و محصولات توصیه میشود از عکاسی 360 درجه استفاده کنید.

تجهیزات مورد نیاز در عکاسی پانوراما

در عکاسی پانوراما میبایست از یه پایه های تراز و دوربین های مورد نظر که قابلیت های به خصوصی دارند استفاده کرد. همانطور که میدانید دوربین های موجود در بازار هر کدام با وجود اینکه کلیت یکسانی دارند اما در برخی ویژگی ها از سایر مدل های خود متفاوت هستند. در عکاسی پانوراما هم بهترین حالت، ایستاده و قائم است اما در مجموعه سهند ما تمام مدل ها را عکاسی کرده و شما با توجه به خروجی کار مدل مورد نظر را انتخاب خواهید کرد.
 

نور در عکاسی پانوراما

به دلیل این که عکاسی پانوراما از محیط ها و مساحت های باز صورت میگیرد باید توجه دوچندانی به نور و تنظیمات دوربین شود. در این حالت عکاس میبایست تمامی جوانب را مد نظر گرفته و زمان عکاسی را طوری تنظیم کند که بیشترین بازدهی را داشته باشد. کادر مجرب و توانای عکاسان سهند بهترین کیفیت را در عکاسی های خود لحاظ میکند

سایر مراحل در عکاسی پانوراما

عکاسی صنعتی پانوراما به همین جا ختم نمیشود و پس از عکاسی تازه کار اصلی شروع شده و عکاسان باید عکس های خود را همپوشانی و تلفیق کنند . برای انجام این امر باید از برنامه ها و تجهیزات رایانه ای و طراحی بهره برد. مراحل عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پانوراما کمی پیچیده تر از عکاسی های معمول بوده و در چند مرحله انجام میشود.شما میتوانید نمونه کارهای عکاسی پانوراما را که توسط مجموعه سهند انجام گرفته، در زیر مشاهده کنید.

 

عکاسی ۳۶۰ درجه

همانطور که گفتیم برای عکاسی از مجصولات و اشیاء، عکاسی ۳۶۰ گزینه مناسب تری میباشد. عکاسی ۳۶۰ که زیر مجموعه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی محسوب میشود یک را نوین و مدرن جهت نماش صفر تا صد ویژگی های کالای شماست. امروزه در جهان فروشگاه های آنلاین معتبر از طریق عکاسی ۳۶۰ اقدام به معرفی محصول خود میکنند زیرا در این مدل از عکاسی تمام جوانب محصول به زیبایی و وضوح هر چه تمام تر نمایش داده میشود.شما در این مدل از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی میتوانید محصول را در تمامی ابعاد ببینید، آنرا بچرخانید و بالا،پایین،چپ و راست و خلاصه انگار محصول را در دست دارید و مشاهده میکنید. این مدل از عکاسی قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل های عکاسی دارد اما بازخورد چند برابر بهتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.پس اگر شما به دنبال عکاسی تبلیغاتی از محصول خود هستید، این مدل از عکاسی میتواند کسب و کار شما را متحول کند.

عکاسی ۳۶۰ را میتوان به طرق مختلف انجام داد. یکی از روش های عکاسی ۳۶۰ ، عکاسی از محصول به صورت عمودی در زوایای مختلف و چیدن عکس ها کنار هم با استفاده از برنامه های گرافیکی و طراحی و تبدیل آن به عکس ۳۶۰ که خروجی این کار کیفیت روش دوم را ندارد.

روش دوم استفاده از دوربین های ۳۶۰  میباشد که فرآیند کار کمی با عکاسی عمودی تفاوت دارد.در این مدل با استفاده از دوربین های ۳۶۰ از تمامی زوایا عکاسی شده و خروجی ای به مراتب باکیفیت تر به شما ارائه میدهد.

باقی تجهیزات نور، میز گردان، لنز مخصوص ، اسکلت ، بکگراند و فوم و ... هم وجود دارد که توسط مجوعه سهند کاملاً پشتیبانی میشود.

امتیاز 3.32/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا