امروز قصد داریم در لابراتوار چاپ عکس سهند شما را با ویژگی های یک عکس خوب آشنا کنیم تا برای همیشه بدانید کدام یک از عکس های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید.
اول از همه باید از خودتان شروع کنید شمایی که قرار است خالق این اثر باشید باید تمام ویژگی های یک عکس خوب را بدانید تا بتوانید عکس خوب را از بد تشخیص دهید . و بعد از تشخیص خوب و بد به دنبال نواقص عکس های خوبتان بروید و آن ها را رفع کنید تا یک اثر عالی داشته باشید.

ویژگی های یک عکس خوب


شما برای اینکه بتوانید عکس های خوبی بگیرید باید بتوانید زیبایی را درک نمایید و بشناسید شاید برایتان سوال شود که مگر می شود آدم زیبایی را نشناسد ؟ در جواب شما باید بگویم هم بله هم نه زیبایی یعنی تناسب هر چیز متناسبی زیباست. که البته خیلی ها هم این نظر رر ندارند و می گویند عکس این موضوع یعنی زیبایی,  یعنی این زیبایی هست که تناسب را به وجود می آورد.
کلا شناخت زیبایی کار بسیار دشواریست , که البته در صنعت عکاسی سوژه ای که چشم نواز باشد هم زیباست.

ویژگی های یک عکس خوب


این را می دانم که تا اینجا احتمالا کمی گیج شده باشید ولی جای نگرانی نیست فرمول عکس زیبا این هست که شما در تصویری که خلق میکنید هم زیبایی را نشان دهید و هم بتوانید معنی و مفهوم خاصی را منتقل کنید , این آثار جزو زیبا ترین آثار هستند.
البته این که دوربین شما تنظیم باشد و یا نور محیط چگونه باشد هم مهم هست این مقاله ای که نوشته شد باید در شرایطی در نظر گرفته شود که همه پیش نیاز ها باشد و بعد به دنبال این فرمول بیایید.
بعد از ثبت آثار خود زیباترینشان را برای ما ارسال نمایید تا ما آن را برای شما یا به شکل عکس چاپ نماییم یا روی شاسی عکس چاپ نماییم.
 

امتیاز 3.33/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا