چاپ کتاب عکس

کتاب های عکس یا همان فتوبوک ها از جمله آلبوم های سبک و کم هزینه به حساب می آیند. که نسبت به آلبوم های دیجیتال  دارای ضخامت کمتری بوده و همچنین اندازه و طراحی آنها نسبت به آلبوم های دیجیتال ظریف تر و کم حجم تر میباشد. البته قیمت آنها نیز نسبت به آلبوم های دیجیتال کمتر میباشد، از فتوبوک ها معمولاً بعنوان کتاب های نمونه کار و کالیته هم استفاده میشود و یا بعنوان منوهای حرفه ای در رستوران ها و کافی شاپ ها و همچنین در تولید کتاب خاطره به معنای چاپ و نگهداری عکس ها و خاطرات یک مهمانی خاص یا جشن تولد خاص و پخش کردن آن بین تمام مهمانان و کارها و ایده های دیگری که متناسب با سلیقه خود میتوانید به آنها بپردازید.


 

چاپ آنلاین فتوبوک

مجموعه سهند با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت چاپ و ظهور،مجریِ طراحی،تولید و چاپ فتوبوک ها میباشد. همچنین این مجموعه مجهز به سیستم چاپ و ارسال آنلاین به تمام نقاط میهن عزیزمان میباشد و اگر در مراجعه به محل مجموعه سهند مشکلی دارید میتوانید از طریق سامانه چاپ آنلاین فتوبوک (عکس اَپ) نسبت به سفارش فتوبوک های خود اقدام کنید.

فتوبوک از نما های مختلف

 

انواع برش های فتوبوک

چاپ فتوبوک

چاپ و تولید کتاب های عکس در لابراتوار سهند با آخرین استاندارد های جهانی و تحت استاندارد CE اروپا با به روز ترین مواد و متریال و همچنین دستگاه های وارداتی مدرن انجام میشود.

پرفروش ترین محصول لابراتوار سهند

ساخته شده از مواد اولیه با دوام

رنگهای متعادل و جزئیات دقیق

بسته بندی ایمن

کاغذ های متناسب با چاپ های مختلف

هدیه ای عالی

نمودار مقایسه سایز فتوبوک

 

امتیاز 3.32/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا