لابراتوار سهند

 

مجهزترین و مدرن ترین مرکز چاپ عکس ، چاپ تخته شاسی ،طراحی ، چاپ و صحافی آلبوم دیجیتال انواع ست و پک ، انواع سامسونت و همچنین لیت های پلکسی ، چوبی ، بوک لیت ،انواع شاسی طرح دار، آماده ارائه با کیفیت ترین و مجهزترین خدمات با مناسبترین قیمت به همکاران عزیز می باشد

 

 

مجموعه سهند در راستای همکاری با آتلیه ها و همکاران گرامی (صورت سفارشات مستمر وعقد قراداد) تسهیلاتی را قائل خواهد شد.

 

1. تعرفه چاپ شاسی که در صفحه مورد نظر مشاهده خواهید کرد، و تسهیلات و تخفیف ها در جهت همکاری متعاقباً با ریاست مجموعه هماهنگ خواهد شد.

2.چاپ و صحافی آلبوم دیجیتال در صورت نیاز و در جهت راحتی امر چاپ و صحافی برای همکاران گرامی با بهترین قیمت در این مجموعه انجام میشود.

3.اجاره آتلیه ها(آتلیه عروس و داماد ، آتلیه بارداری ، آتلیه نوزاد ، آتلیه کودک ، آتلیه های بزرگسالان برای عکس های پرتره و هنری و در آخر آتلیه مدلینگ) در مجموعه سهند موجود میباشد به همین منظور صاحبان مشاغل مرتبط با عکاسی در صورت نیاز به استفاده میباست از طریق راه های ارتباطی اقدام به رزرو آتلیه نمایند

4.کلیپ ، میکس و منتاژ انواع مراسم های شما و همچنین ادیت و تدوین فیلم های خام مراسم برای سایر آتلیه ها

5.فایل های PSD جهت طراحی عکس ها وآلبوم ها با طرح های مدِ روز و البته جالب و جذاب که طیف وسیعی از سلایق را در بر میگیرد. مجموعه سهند با دارا بودن بیش از 50 گرافیست متخصص و با تجربه در این زمینه مجموعه های طراحیِ عکس خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

6.انواع لیت ها با طرح ها، مدلها و اندازه های مختلف در اختیار شما عزیزان میباشد.

 

             

 

امتیاز 3.44/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا