خدمات چاپ سهند به اشخاص

 

در مجموعه سهند با دنیایی از خدمات و فعالیت های ثبت عکس و چاپ همراه خواهید بود . انواع آتلیه ها ، انواع روش های عکاسی و فیلم برداری، انواع چاپ و همچنین انواع ابزار آلات چاپ و طراحی با کادر مجرب و حرفه ای ، فارق التحصیلان ممتاز در تمامی رشته ها. در لابراتوارچاپ عکس سهند تمام آنچه شما از یک آتلیه و عکاسی و حتی لابراتوار چاپ عکس روی شاسی حرفه ای انتظار دارید برآورده خواهد شد. از این رو به برخی خدمات خود به شما عزیزان سخن میگوییم

چاپ عکس :

مجموعه سهند با دارا بودن دستگاههای چاپ حرفه ای عکس و همچنین متریال و مواد اولیه با کیفیت، چاپ عکس در کشور را به بهترین روش ممکن انجام میدهد.لابراتوار سهند طرف قرارداد با بیش از 4000 آتلیه و عکاسی در سطح کشور و آماده همکاری با شما آتلیه داران محترم میباشد. در زمینه چاپ عکس نیز تیم تخصصی سهند با نام تجاری عکس اَپ اقدام به چاپ آنلاین عکس و ارسال به سراسر کشور نموده است. فقط با چند کلیک ساده میتوانید عکاسی را به خانه خود ببرید. حتی برای عکس های 3x4 نیز نیازی به مراجعه به عکاسی ندارید و میتوانید هر جا که هستید از خودتون عکس بگیرید و برای چاپ به تیم عکس اَپ (axapp) بسپارید. با انواع کاغذ ها و در تمام سایز ها. حتی قابلیت چاپ پوستر و بنر و تبدیل عکس های شما به تابلو های هنری با دستان توانمند گرافیست های ما به صورت کاملاً آنلاین.

چاپ تخته شاسی :

مجموعه سهند همچنین در زمینه چاپ تخته شاسی نیز با افتخار در کشور زبان زد میباشد، جالب است بدانید تمام محصولات این مجموعه با ضمانت هفت روزه بازگشت کالا و عودت کل مبلغ در صورت عدم رضایت و همچنین دارای ضمانت نامه 1 ساله میباشد برای تمام محصولات خود. در مورد چاپ عکس روی تخته شاسی نیز تیم عملیاتی عکس اَپ چاپ آنلاین تخته شاسی نیز فعال میباشد و همچنین در تمام ضخامت ها و با همه جنس ها به قیمت عمده اقدام به چاپ آنلاین تخته شاسی نموده. فقط کافیست که عکس مورد نظر را ارسل کنید و تابلو خود را درب منزل تحویل بگرید. و همچنین چاپ روی تخته شاسی های اکلیل و طلایی که به تازگی وارد خط فعالیت های آنلاین ما شده است.

چاپ آلبوم :

چاپ آلبوم دیجیتال و چاپ فوتوبوک و چاپ آلبوم مجله ای دیگر فعالیت های مجموعه سهند میباشد. با استفاده از بهترین ابزار و مواد با ضمانت چند ساله برای آلبوم دیجیتال. آلبوم عروسی یک دفتر خاطرات کاملِ تصویری از شب عروسی شماست. بله این محصولات نیز به صورت آنلاین قابل ارسال است و در دسترس شما قرار دارد و شما میتوانید از طریق سامانه چاپ آنلاین آلبوم عکس اَپ اقدام به چاپ آلبوم های خود بکنید. در مورد آلبوم نیز باید به این نکته اشاره کنیم که شما میتوانید به صورا مستقیم با طراحان و گرافیست های خود در ارتباط باشد تا سلیقه خود را در طراحی اعمال کنید. با کادر کاملاً زنانه با حفظ و رعایت حریم خصوصی شما عزیزان.فوتوبوک ها و مجله ها هم به مانند آلبوم میباشد و همچنین آلبوم کودک و هر آلبومی شامل این موارد میشود.

چاپ تابلو های هنری :

یکی از بزرگترین مجموعه های چاپ روی تابلو نقاشی ، چاپ روی پلکسی با طرح ها و نقش های مدرن و همچنین عکس های ارسالی شما و تبدیل آنها به دیوار خاطرات (چند تکه نا منظم از تخته شاسی ها) و یا تابلو های هنری جذاب برای هر چه زیباتر دیده شدن منزل و یا دفتر کار شما. همکاری با سازمان ها و ارگان ها به صورت تخصصی و با تعریف تعرفه هایی با تخفیف های بالا به ارگان ها و سازمان های بزرگ در سطح کشور و طرف قرارداد با شرکت ها و سازمان هایی که پیشتر در مورد آنها صحبت کرده هایم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز 3.36/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا