طراحی عکس همیشه یکی از کار هایی است که افراد زیادی علاقه دارند آن را یاد بگیرند . چه افراد عادی که این کار را برای ویرایش عکس های پروفایل شبکه های اجتماعی خود می خواهند و چه افرادی مثل عکاسان که بصورت حرفه ای این کار را دنبال می کنند همه و همه می خواهند طراحی عکس را یاد بگیرند تا عکس های زیبا تر و چشم نوار تری را داشته باشند.
طراحی عکس به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی در آن جزو حرفه ای ها شوید به شرطی اول از همه به شکل درست و اصولی آموز ببینید و به شکل مداوم تمرین کنید .
اگر این دو مورد را درست و دقیق رعایت کنید اطمینان داشته باشید که به سرعت در کار طراحی و ویرایش تصاویر جزو افراد حرفه ای می شود.
از آنجا که کار افراد و میزان استفاده از نرم افزار های طراحی عکس متفاوت می باشد میزان آموزش آن ها نیز باید متفاوت باشد برای مثال :
اگر عکاس هستید و کار چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی انجام می دهید در طراحی عکس و آموزش آن فقط به یادگیری کادر بندی و تنظیم نور عکس تمرکز نمایید.

طراحی و ویرایش عکس


اگر طراح آلبوم دیجیتال , آلبوم عروس , آلبوم عکس , فتوبوک و یا بطور کلی آلبوم عکس هستید شما به آموزش بیشتر و دقیق تری نیاز دارید به دلیل این که طراحی این موارد هم زمان بر می باشد و هم دقت بسیار بالا تری را طلب می کند چرا که هم شما درگیری بیشتری با سلیقه مشتریان خود دارید و هم باید برای تنظیم نور و نوع طراحی خود سایز و مدل دستگاه چاپ عکس دقت ویژه ای داشته باشید و این دستگاه ها را بشناسید چرا که زمان خروجی گرفتن از عکس های ویرایش شده موارد مورد نیاز مو به مو اجرا شود تا کار شما در بهترین حالت تحویل مشتری شود.
در طراحی آلبوم شما باید به تک تک جزئیات صفحه دقت نمایید تا عکس از هیچ نظر مشکلی نداشته باشد برای مثال بر روی پوست عروس یا داماد باید رتوش هایی انجام دهید تا تمامی معایب عکاسی و پوست و آرایش ها بدون نقص باشد.
در افکت هایی که به عکس میدهید باید تمام جوانب را در نظر بگیری که عکس پس از چاپ با بهم ریختگی رنگ مواجه نشود همچنین در متن هایی که به عنوان تایپوگرافی در این عکس ها کار میکنید باید به نوع فونت اندازه متن ها دقت ویژه ای نمایید تا منظره داخل عکس و چهره عروس و داماد یا کودک به آن تایپوگرافی بیاید و عکس زیبا تر شود.

طراحی و ویرایش عکس


به طور کلی ما ویرایش را برای عکس ها انجام می دهیم تا این عکس ها بیشتر از پیش چشم نواز شوند و سعی میکنیم تا تمامی ظعف هایی که در عکاسی نور دهی و یا حتی آرایش صورت سوژه می باشد را از بین ببریم.
بخش دیگر طراحی تصاویر طراحی بنر های تبلیغاتی و پوستر ها می باشد که از آن جا که قرار است برای یک برند تجاری انجام شود و باید برای کار فرمای پروژه جذب مشتری داشته باید و در انتها به خلق درامد برسد اهمیت بسیار ویژه ای دارد و می توانید از نظر سختی بالا ترین نمره را به آن در بخش طراحی تصاویر بدهیم.
چرا که شما در این بخش فقط با سلیقه کار فرما طرف نیستید بلکه باید سلیقه جامعه ای که با آن رسته شغلی که دارید برای
آن طراحی می کنید را در نظر بگیر و از نظر روانشناسی و رنگ شناسی آن بنر و پوستر را طراحی نمایید .
به طور کلی در کار طراحی هر چه بیننده کار شما بیشتر باشد کار سخت تر و دقت بالا تری را در زمان طراحی نیاز دارد چرا که سلقیه و دید افراد متفاوت می باشد و شما باید بتوانید با طرح خود تک تک آن ها را راضی کنید و دل آن ها را به قول معروف ببرید.

طراحی و ویرایش عکس


در طراحی بنر ها یک نکته دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که شما باید در نظر بگیرید برای چه فضایی دارید طراحی بنر انجام می دهید ؟
گاهی ممکن است شما برای سطح شهر دارید بنر طراحی میکنید پس طراحی شما باید توری باشد که قبل از شروع آن حتما از محیط پیرامون و محل نسب بنر اطلاعات کسب کنید و حتی سبک زندگی افرادی که در آن منطقه زندگی می کنند در نظر بگیرید.
یا گاهی ممکن است برای اینستاگرام یا سوشال مدیا ها بنر طراحی کنید که باید در نظر بگیرید چه افرادی و با چه روحیاتی آن صفحه را دنبال می کنند تا تمامی اصول روانشناسی را در طراحی خود بکار ببرید تا جذب مخاطب بیشتری داشته باشید.
گاهی هم ممکن است شما برای یک اداره دولتی یا خصوصی ست اداری طراحی کنید که باز این کار هم باید با دقت بر موضوعاتی از قبیل اینکه ارباب رجوع های آن اداره چه افرادی هستند یا مثلا خود کارمندان چگونه افرادی هستند و سبک آن اداره چگونه است توجه نمایید.
برای مثال شما فکر کنید قرار است برای سازمان حج و زیارت چندین بنر یا ست اداری تهیه کنید باید حتما به رنگ ها و عکس هایی که در طراحی استفاده میکنید دقت کنید که تمام نکات مذهبی توجه ویژه نمایید. یا مثلا پروژه برای یک اورگان خصوصی می باشد و ضمینه کاری آن ها در خصوصی ساخت و ساز می باشد پس شما باید عکس ها تایپوگرافی ها و همه این ها را در نظر بگیرید تا پروژه به سبک کاری آن اورگان بیاید.

طراحی و ویرایش عکس


در تمامی توضیحاتی که در بالا داده شد ذکر یک موضوع به کرات تکرار شد و آن هم روانشناسی بود پس این بدان معناست که شما با آموزش طراحی تصاویر به یک روانشناس بصری نیز تبدیل می شوید چرا که کار شما فقط و فقط با چشم مخاطب در تماس است و سلیقه افراد نیز متفاوت است و این موضوع باعث می شود شما دقت ویژه ای به روان افراد داشته باشید.
در شغل طراحی تصاویر شما می توانید درآمد بسیار زیادی داشته باشید که البته این موضوع مستلزم آن است شما در ضمینه آموزش فنون طراحی و روانشناسی رنگ ها بسیار خبره شده باشید و نمونه کار های فراوان داشته باشید همچنین تجربه کاری خود را نیز بالا ببرید و همه روز در مطالعه مباحث جدید و روز دنیا کوشا باشید و کم کاری نکنید اگر تمامی این موارد را نیز در نظر بگیرید و انجام دهید در انتها می بینید که به درآمد قابل توجه و بالایی رسیده اید.
در لابراتوار سهند ما از افرادی این چنین در زمان طراحی آلبوم ها , عکس و سایر محصولات استفاده می کنیم تا همیشه مشتری مداری را رعایت نماییم.
اگر  شما حس می کنید چنین فردی می باشد و می توانید تمامی نکاتی که در بالا برایتان شرح دادیم را انجام دهید حتما به صفحه تماس با ما مراجه نمایید و از طریق شماره های تماس لابراتوار با ما تماس بگیرید تا با شما همکاری نماییم .
منتظر شما هستیم.

 

امتیاز 2.76/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا