عکاسی از لوستر و مبلمان یکی از شاخه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی میباشد که چندی است میان صاحبان سرمایه در این قسمت از بازار همه گیر شده. عکاسی از این اجناس جهت ایجاد البوم های نمونه کار، مقایسه و ایجاد فضای رقابتی ، تبلیغات و ... از جمله دلایل روی آوردن به عکاسی است.

عکاسی از تجهیزات خانگی، مهارت و البته تجهیزات مخصوص به خود را را نیاز دارد. برای مثال شما از لوستر عکاسی میکنید اما زمانی عکاسی میکنید که لوستر روشن است ، هیچوقت از لوستر خاموش جهت تبلیغات استفاده نمیکنید. حال که چراغ غای لوستر وشن است در حقیقت شما از یک منبع نوری عکاسی میکنید و خود این امر سبب تغییر در روند کلی عکاسی و تنظیم نور میشود و داستان عکاسی را از روند یک عکاسی ساده خارج میکند. یا باز هم برای مثال یک گاز یا مبلمان استیل را در نظر بگیرید، برای عکاسی از آن ها نیز باید انعکاس و زاویه عکاسی را تنظیم کنیم، تجهیزات این مدل از عکاسی صنعتی بسیار متفاوت از سایر عکاسی ها است.

تیم عکاسی فوق تخصصی اتلیه سهند با تضمیت بهترین کیفیت و همینطور تضمین جلب رضایت صددرصدی شما مسولیت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مبلمان و لوستر را بر عهده گرفته و خروجی با کیفیت و چشم نوازی را به شما ارائه خواهد کرد.

امتیاز 3.52/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا