از روزگار های قدیم تا به امروز ثبت خاطرات فقط و فقط با عکاسی انجام میشد و شما برای زنده نگه داشتن خاطراتتان از آن ها عکس می گرفتید تا بعدا با نگاه کردن به این عکس ها خاطراتتان را زنده کنید و به یاد آن روز ها و دوران ها لبخندی بر روی لبانتان بیاید.
البته در گذشته کمی ثبت عکس و چاپ عکس سخت بود و به راحتی امروز نبود در گذشته شما یا باید خود دوبین داشتید که درصد افرادی که دوربین شخصی داشتند کم بود یا باید به عکاسی مراجعه میکردید و دوربین کرایه می کردید یا در همان عکاسی عکس یادگاری می گرفتید.
حال اگر خودتان دوربین داشتید یا کرایه می کردید که باز زحمت های زیادی داشت و حتی دردسر های زیادی یکی از آن ها خراب شدن فیلم عکس ها بود که زیاد اتفاق می افتاد ولی امروزه با روی کار آمدن دوربین های دیجیتال و چاپ دیجیتال این مشکلات همگی برطرف شدند.
همه افراد امروز یک دوربین باکیفیت در جیبشان موجود هست (تلفن همراه) که هر لحظه که اراده کنن میتوانند از جا و مکانی که حضور دارند فیلمبرداری یا عکسبرداری کنند.
البته ذکر این موضوع خالی از لطف نیست که باز هم در این نوع عکاسی خطرات و دردسر هایی وجود دارد و آن هم این است که شاید حافظه گوشی شما پاک شود یا به دلایلی آسیب ببیند و عکس شما از بین برود.

چاپ عکس ارزان


اما شما اگر پس از عکاسی آن ها را چاپ کنید دیگر هیچ خطری برای از بین رفتن این عکس ها یا بهتر است بگوییم خاطرات وجود ندارد.
البته این موضوع هم گفتنی می باشد که شاید بگویید باز باید تا عکاسی برویم برای چاپ عکس ها ترافیک است یا چندین دلیل دیگر ولی لابراتوار سهند با چاپ عکس آنلاین تمامی این مشکلات را برطرف کرده و شما به راحتی در خانه خود فقط با چند کلیک ساده می توانید عکس های خود را برای ما ارسال کنید و ما آن ها را به هر شکلی که شما انتخاب کنید برایتان چاپ می کنیم و هر جای ایران که باشید آن ها را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کنیم .
در بالا گفتم به هر شکلی که شما بخواهید عکس ها را برایتان چاپ میکنیم شاید این سوال برایتان ایجاد شود که مگر چاپ عکس شکل مختلف دارد ؟ در جواب باید بگوییم بله.
ما در لابراتوار سهند عکس ها را به چند شکل چاپ می کنیم که آن ها عبارت اند از : چاپ عکس به شکل معمول که خود به سایز های مختلف تقسیم و چند مدل چاپ مانند سیلک , مات , براق و ... تقسیم می شود , مدل دیگر چاپ عکس لابراتوار سهند چاپ عکس پولاروید است که هم برایتان بسیار نوستالژیک می باشد و هم میتوانید روی آن متن مورد نظرتان را چاپ کنید , مدل دیگر چاپ عکس فانتزی است که مدلی جدید از چاپ می باشد که با کنار هم قرار دادن عکس درست می شود که به آن آکاردئون عکس نیز گفته میشود.
در چاپ عکس پولاروید لازم نیست که عکس شما شکل خاصی داشته باشد ما عکس های عادی شما را به شکل قدیمی همان عکس های پولاروید سابق چاپ می کنیم.

چاپ عکس ارزان


همچنین شما در لابراتوار سهند میتواند در کنار چاپ عکس سفارش شاسی شدن عکس های خود را نیز بدهیم عکس های خود را روی تخته شاسی چاپ نمایید , که بزرگترین مزیت چاپ عکس روی شاسی این است که عکس های شما به یک قاب عکس زیبا تبدیل می شوند و همچنین از آسیب های احتمالی دور می مانند.
تمامی خدماتی که در بالا توضیح داده شد در لابراتوار سهند با ارزان ترین قیمت انجام میشود و دلیل این ارزانی هم این می باشد که لابراتوار سهند بدون هیچ واسطه ای عکس های شما را چاپ می کند و شما مستقیم با خود لابراتوار و چاپ خانه در ارتباط هستید و البته شما با چاپ در سهند با یک تیر دو نشان زدید هم عکس های خود را ارزان و هم آن ها را با کیفیت بسیار بالا چاپ کرده اید.
 

امتیاز 3.2/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا