کودکی دوره ای شیرین از زندگی هر فرد می باشد و همه ما این شیرینی را مدیون پدر ها و مادرانمان هستیم چرا که تمامی نیاز های ما را برطرف می کردند.

زندگی در دوران کودکی پر از هیجان و جنب و جوش است پر از بازی های مهیج و سفر های کوناگون که خاطرات آن در ذهن های ما باقی مانده است.

 شما نیز تمامی این امور را برای فرزند خود انجام می دهید تا کودکی ای شاد را پشت سر بگذارد و از تمامی این سفر ها جنب و جوش ها و بازی ها عکس هایی در دوربین یا تلفن های همراه خود تهیه نموده اید.

یک سوال چند بار آن ها را نگاه کرده اید ؟

چند بار آلبوم کودکی خود را نگاه کرده اید ؟

چاپ عکس کودک

 

با یک حساب سر انگشتی متوجه شده اید که آلبوم های خود را بیشتر از عکس های کودکتان در داخل لوازم دیجیتال دیده اید. دنیای دیجیتال همین است , فراموش شدنی !

حال ما به شما چاپ عکس کودک یا چاپ آلبوم کودک را پیشنهاد می کنیم تا هم بیشتر آن خاطرات را مرور کنید و هم زمانی که کودکتان بزرگ شد مجموعه ای عکس از دوران کودکی خود داشته باشد تا بتواند خاطرات دور خود را به یاد آورد و از دیدن آن ها لذت ببرد و خنده بر لبانش بیاید.

همچنین از دید روانشناختی نیز افرادی که شادی های دوران کودکی خود را به تصویر میکشند و آن ها را مرور میکنند افرادی موفق تر و شاد تر هستند به این دلیل که از روزگار قدیم خود انرژی ای مثبت دریافت می کنند و آن را به زمان حال و آینده منتقل می کنند.

پس با چاپ عکس شادی را به زندگی فرزندانمان هدیه کنیم.

 

 

امتیاز 3.43/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا