همه ما می دانیم که سالیان درازیست که بشر به دنبال سفر در زمان است و همیشه و همیشه از گذشته تا به امروز دانشمندان زیادی در تلاش بوده اند تا فرمولی بسازند که با استفاده از آن بتوانند آرزوی دیرین بشر را تحقق ببخشند و به هر کجای تاریخ که می خواهند در کسری از زمان سفر کنند.
خوب امروز قصد دارم با فرمولی ساده و راحت به شما آموزش دهم تا در زمان سفر کنید و به راحتی به گذشته باز گردید و از دیدنش لذت ببرید.
برای شروع اول از همه یک محیطی آرام و دلنشین مانند اتاق نشیمن منزلتان را بیابید پس از آن به دنبال عکس های قدیمی خود بروید و آن ها را نیز با خود بیاورید و در گوشه ای از اتاق نشیمن خود بنشینید و با دقت به این عکس ها نگاه کنید کمی که با دقت به این عکس ها نگاه کنید می بیند ساعت ها گذشته و شما غرق در گذشته بودید و سال های درازی را در زمان سفر کرده اید و به گذشته رفته اید.
به دوران شاد کودکی یا نوجوانی یا حتی به زمانی که قرار شد کودک خود را برای اولین بار در آغوش بگیرید و لحظاتی شاد و این چنینی , آری همین فرمول برای همه ما کافی است تا در زمان سفر کنید چیزی که همیشه در کنار ما بوده و از آن غافل بوده ایم.
البته ذکر یک موضوع در روزگار امروز کمی مارا از این موضوع دور کرده و آن هم خالی شدن آلبوم عکس های ما از عکس و تنها دلیل آن تلفن های همراه و یا دوربین های دستی می باشد که پر شده از عکس های قدیمی و جدید که هیچ گاه به آن ها سر نمیزنیم و خاطرات عزیزمان را در یک حافظه که قابل مرور نمی باشد زندانی کرده ایم.

سفر در زمان


پیشنهادی دارم برای شما تا خاطرات شیرین خود را آزاد کنید و از لحظات شاد گذشته استفاده نمایید و حال خود را قشنگ تر و زیبا تر کنید از همین الان به فکر چاپ عکس های خود باشید نه فقط به دلیل آزاد کردن خاطراتتان بلکه شما با این کار این خاطرات را برای همیشه زنده و حفظ می کنید چرا که اگر خدایی ناکرده روزی اتفاقی برای حافظه این دستگاه ها بی افتد شما تمامی خاطرات خود را از دست می دهید و دیگر راحی برای باز یابی آن ها ندارید.
چاپ عکس نه تنها به شما کمک می کنید خاطراتتان را برای همیشه زنده نگاه دارید بلکه به شما امکان لمس آنان را نیز می دهد , همچنین شما می توانید با چاپ عکس روی شاسی از آن ها به عنوان یک دکوری زیبا استفده نمایید و همیشه در جلوی دیدگانتان قرار دهید و از دیدنشان لذت ببرید.
اصلا هم نگران قیمت چاپ عکس نباشد زیبا ما در لابراتوار سهند به شما تضمین می دهیم که با پایین ترین قیمت و بالا ترین کفیت عکس های شما را به سلیقه خودتان چاپ نماییم همینطور شما این امکان را دارید با مراجعه به سایت ما از لیست بروز قیمت های ما مطلع شوید و تمامی محصولاتی که ما به مشتریان عزیزمان ارائه می دهیم را مشاهده نمایید و یا به صفحه نمونه کار های ما مراجعه کنید و تمامی پروژه ها انجام شده ما را ببینید و خیالتان از پیش نسبت به نتیجه کار راحت شود.

 

امتیاز 2.84/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا