اول از همه باید از آنجا شروع کنیم که دلیل چاپ عکس چیست ؟

امروزه تمام افراد جامعه یک تلفن همراه که مجهز به دوربین باشد در جیب خود دارند پس به راحتی هر لحظه ای را می توانند برای خود ثبت و ظبط کنند. اما این ثبت تصاویر دلیل بر آن نمیشود که شما همیشه به این عکس ها نگاه کنیم و خاطراتتان را زنده کنیم و از آنها یادی کنید.

باصرف نظر از این موضوع که احتمال از بین رفتن عکس هایتان نیز زیاد است اما وقتی شما عکس هایتان را چاپ می کنید باعث میشود خیال شما بابت ماندگاری آن ها راحت باشد.

خب پس تا اینجای کار متوجه شدیم که یکی از دلایل چاپ عکس چیست , پس حالا به گزینه بعدی اشاره میکنیم که مهم تر از مورد قبلیست و آن هم نوع چاپ عکس می باشد.

چرا باید عکس های خود را روی تخته شاسی چاپ کنیم ؟

 

ما به شما پیشنهاد می کنیم در زمان چاپ عکس همیشه گزینه چاپ روی شاسی را در نظر بگیرید و آن را انتخاب نمایید به چند دلیل یکی آنکه عکس های شما ایمن تر میماند چون جنس شاسی عکس از MDF می باشد و سخت تر از کاغذ است در نهاید ماندگاری بالا تری نسبت به کاغذ دارد دلیل بعدی اینکه شما وقتی عکس چاپ شده به صورت معمولی را در دستان خود می گیرید احتمال ماندن جای انگشتانتان روی عکس زیاد است اما در چاپ تخته شاسی اینگونه نیست و تخته شاسی های عکس آثار انگشت رویشان نمیماند البته ذکر این موضوع مهم است که تخته شاسی های لابراتوار چاپ عکس سهند همگی زد آب نیز می باشند.
مورد بعدی این است که شما وقتی چاپ عکس روی تخته شاسی را برای عکس های خود انتخاب می کنید همیشه این عکس ها جلوی چشم شماست و هر لحظه به یاد خاطرات زیبایی که در زمان ثبت تصویر ایجاد کردید می افتید به این دلیل که شما تخته شاسی را بر روی دیوار نصب می کنید یا بر روی میز می گذارید.
 

امتیاز 3.45/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا