بدعکس بودن” اصطلاحی است که ممکن است بارها شنیده باشید و یا خود نیز به آن معتقد باشید. چیزی به نام بدعکس بودن وجود ندارد. بلکه شما فقط نیاز به مهارتهایی دارید تا بتوانید هرچه آنچه که باعث خراب شدن عکس‌تان می شود را حذف کنید و نکات مثبت را به عکس خود اضافه کنید. در زیر ژست عکاسی زنانه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با ژست‌هایی زیبا عکس‌های فوق‌العاده از خود بگیرید.

 

نکاتی که به هنگام عکس گرفتن باید رعایت کنید
شما می‌توانید با تکنیک‌های ساده زیبایی عکس‌تان را چندین برابر کنید. اولین تکنیک به هنگام عکس گرفتن این است که به صورت مستقیم نایستید و حتما به بدنتان زاویه دهید. همینطور با استفاده از بازوهایتان می‌توانید به بدنتان انحنا دهید. همین مورد ساده می‌تواند بر روی عکس شما تاثیر مثبت فراوانی بگذارد.

حتما دوربین را بالاتر از سطح چشم نگه دارید تا چشم‌تان بازتر بیفتد.

اگر می‌خواهید لاغرتر دیده شوید سعی کنید به صورت یک طرفه ایستاده و چانه‌تان به سمت دوربین و پشت‌تان عقب‌تر از دوربین باشد. زیرا هر چیزی که دورتر از دوربین باشد کوچک‌تر دیده می‌شود. به همین دلیل صورت خود را به دوربین نزدیک‌تر و بدنتان عقب‌تر باشد.

اگر می‌خواهید با دوستانتان عکس بگیرید حتما توجه کنید که یک تعادل را در اندازه‌های مختلف صورت ایجاد کنید. منظورمان این است که سعی کنید صورت‌های کوچکتر نزدیک به دوربین و صورت‌های بزرگتر دورتر از دوبین باشند تا یک تناسب بین صورت‌ها در عکس برقرار شود.

سعی کنید همیشه لبخند ملایمی داشته باشید. اینکه چقدر بتوانید لبخند طبیعی داشته باشید هنر شما را نشان می‌دهد. سعی کنید فقط دندان‌های بالایی‌تان دیده شود.

خوش ذوق باشید. به نوع لباس، طرح و رنگ‌آمیزی آن و ترکیب آن با محیط حتما توجه کنید. سعی کنید با ترکیب مناسب آن‌ها به ژست خود جان دهید.

زیاد تمرین کنید. در مورد ژست‌هایی که می‌بینید و یا با ذوق هنری خود آن را کشف می‌کنید، تمرین کنید.



آموزش ژست عکاسی زنانه

 

اگر دوست دارید صورت شما لاغرتر از چیزی که هست نشان داده شود می‌توانید از این ژست استفاده کنید. فقط توجه کنید که صورت خود را به سمت گردن متمایل کنید.

 

 

 

در این ژست دست‌های خود را به دیوار تکیه داده و مستقیم به دوربین نگاه کنید. مطمئنا عکس زیبایی خواهد شد.

 

 

اگر دارای موهای بلندی هستید برای یک بار هم که شده از این ژست استفاده کنید. شما می‌توانید موهای خود را با سرعت به سمتی بچرخانید و با تنظیم سرعت دوربین عکس‌های جالبی بگیرید. البته شما می‌توانید از یک پنکه خانگی یا فن نیز برای تولید باد استفاده کنید.

 

 

اگر ژستی نشسته می‌خواهید این مدل می‌تواند جالب باشد. برای بهتر شدن ژست خود می‌توانید یک لیوان چای را در میان دست‌های خود نگه دارید.

 

 

با گذاشتن دستانتان در پشت و کمی مایل کردن بدن به سمت جلو می‌توانید یک ژست غیرمعمولی و متفاوت داشته باشید.

 

 

اگر می‌خواهید یک ژست تمام قد داشته باشید این ژست زنانه و شیک برای شما توصیه می‌شود.

 

 

کاملا یک ژست شاد و دوستانه است.
 

 

 

این ژست می‌تواند عکس‌های جالب و شیک را برای شما به ارمغان آورد.

 

 

این نمونه نیز یک ژست تمام قد و بسیار راحت و ساده است. شما می‌توانید به دیوار تکیه داده و به راحتی این ژست را اعمال و عکس بگیرید. فقط توجه کنید کمر خود را به دیوار تکیه ندهید.

 

 

 

یک ژست ساده و راحت که شما می‌توانید در زوایای مختلف این ژست را امتحان کنید تا بتوانید عکس دلخواه خود را بگیرید.

 

امتیاز 3.53/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا