ژست ها و پوز عکاسی باید بر اساس اندازه جسه و جنسیت گرفته شود یعنی اگر قرار از از بانوان عکاسی شود باید ژست آن ها متفاوت از آقایان باشد حال در هر دسته از جنسیت باید بر اساس قد و هیکل آن ها نیز این ژست ها مجدد دسته بندی شود.
شما نمیتوانید ژستی که به یک آقا می دهید را با یک خانم برابر بدانید جرا که هم جسه آن ها ها با هم متفاوت است و جنسیت و فیزیک آنان پس در نظر گرفتن این نکته بسیار مهم و ضروریست.
حال پس از مشخص شدن جنسیت باید در نظر گرفت که برای چه مراسمی قرار است این عکس ها گرفته شود تولد , عقد , عروسی و ... چرا که نوع مراسم نیز یکی از مهم ترین گزینه ها در ژست عکاسی می باشد.
در این مقاله ما قصد داریم ژست عکاسی برای تولد را به شما آموزش دهیم. در مراسم تولد ژست های گوناگونی می توان گرفت و از آن ها عکاسی کرد و شما در کنار در نظر گرفتن مطالب بالا باید سن فرد مورد نظر را نیز جزو موارد بسیار مهم قرار دهید چرا که شما برای تولد یک کودک یک مدل ژست را باید طراحی کنید و برای افراد جوان یک مدل و برای افراد با سن بالا تر یک مدل , پس از در نظر گرفتن این موارد شما می توانید ژست های مورد نظر را بیابید.
یکی از دلایلی که در دنیای امروزی ژست های عکاسی را مهم کرده شبکه های اجتماعی می باشد چرا که افراد پس از هر مراسم تعدادی از عکس های مراسم را در شبکه های اجتماعی خود منتظر می کنند و آن ها را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند تا آن ها نیز در شادی خود سهیم کنند.
در این پست بیشتر ما قد داریم ژست عکاسی برای تولد بانوان جوان را به شما آموزش دهیم و به شما بگوییم که چطور این ژست ها را طراحی نمایید که نتیجه کار شما از همیشه بهتر شود.

ایده برای عکاسی با کیک تولد

ایده برای عکاسی با کیک تولد

- شما می توانید از شمع کیک تولد به عنوان منبع الی نور در عکاسی خود استفاده نمایید به این صورت که محیط عکاسی را تاریک کرده و شمع رو کیک را روشن نمایید و پس از آن شروع به عکاسی نمایید.
- کیک تولد را سوژه اصلی عکس خود نمایید به این صورت که فرد مورد نظر کیک را حمل کند و در زمان حمل کیک از سوژه شروع به عکاسی نمایید و از زوایای مختلف از آن عکس بگیرید تا به بهترین گزینه برسید.
- فوت کردن شمع های روی کیک , در این ژست هم شما و هم سوژه باید در حالت سکون باشید و سوژه حالت فوت کردن شمع ها رو به خود بگیرد و شما شروع به عکاسی نمایید . یا حتی می تواند ژست پس از فوت کردن کیک و یک لبخند زیبا را بگیرد و شما عکاسی نمایید.

ایده برای عکاسی با کیک تولد


- یکی دیگر از ترفند های عکس های هست که بی هوا از سوژه و اطرافیانش گرفته می شود . شما باید دوربین خود را آماده نگاه داریم و به صورت مداوم و بی هوا از سوژه و محیط اطرافش عکاسی نمایید تا چندین عکس زیبا را به ثبت نمایید.
- ژست بعدی که می توان گفت ژست آرزو کردن با چشمان بسته است به این صورت که به سوژه بگویید با چشمان بسته حالت آرزو کردن را بگیرد و محیط را تاریک نمایید سعی کنید فوکوس دوربین را بر روی دستان سوژه قرار دهید و محیط پشت فرد را به تور کامل تار نمایید و شروع به عکاسی نمایید  چنین ژستی اگر از زاویه پایین گرفته شود بسیار جذاب تر است.
- با وسایل تولد عکس بگیرید , به این صورت که مثلا برف شادی را بر روی هوا بپاشید و سوژه با لبخند و چشمان بسته در وسط برف شادی های روی هوا باشد و شما شروع به عکاسی نمایید یا کاغذ رنگی یا نخ شادی و سایر موارد این چنینی می تواند گزینه بسیار مناسیبی برای عکاسی باشد.
- بادکنک های سن  که امروزه بسیار مد شده در تولد ها پشت سوژه قرار می دهند ژست بگیرید و عکاسی کنید مثلا این اعداد را سوژه در دست بگیرد و شما شروع به عکاسی از زاویه روبه رو نمایید .

ایده برای عکاسی با کیک تولد


- از شیطنت های میهمان ها با سوژه در زمان فوت کردن کیک با پس از آن عکاسی کنید لازم به ذکر است که اگر این مورد بدون اطلاع قبلی و به شکل بی هوا گرفته شود عکس ها حس تازگی و جذابیت بیشتری به خود می گیرند پس سعی کنید این گونه عکس ها را بی هوا بگیرید .
- به فضای باز بروید , اگر این امکان وجود دارد که سوژه و لوازم تولد را به فضای باز مثل باغ ببرید حتما این کار را بکنید چرا که عکاسی در طبیعت یکی از بهترین مدل هاست که می توانید از طبیعت برای عکاسی خود الهام بگیرید.
- از سوژه در اتاق خوابش عکاسی کنید مثلا اتاق خواب را با لوازم تولد تزئین نمایید و به سوژه بگویید بر روی تخت خواب قرار بگیرد و چندین عکس از زوایای مختلف با حالت های مختلف چهره از او بگیرید تا به چند گزینه دلچسب برسید.
- سادگی را در عکس های خود بیاورید مثلا کیک های بزرگ و عجیب را کنار بگذارید و در یک مکان خلوت و یک کاپ کیک با یک شمع روی آن و یک فنجان قهوه در کنارش شروع به عکاسی از سوژه نمایید بدون شک عکس های زیبایی خلق می کنید .
- عکس های دو نفره با اعضای خانواده را نیز چاشنی کار نمایید مثلا چند عکس دو نفر با مادر یا پدر  می تواند ژست های جالبی شود و بسیار حس عکس ها را زیاد کند و از لحاظ عاطفی عکس ها را زیبا نماید.

5 ایده برای هدیه روز تولد


- دراز کشیدن روی شکم و دست ها زیر چانه را امتحان کنید , به این صورت که سوژه بر روی شکم روی زمین دراز کشید و دست ها بر زیر چانه است به به یک زاویه خیر شده باشد و کیک را در زاویه مخالف آن در جلوی دوربین قرار دهید و شروع به عکاسی نمایید.
تمامی ژست ها و پوز های بالا که توضیح داده شد همگی جزو مناسب ترین ژست های عکاسی برای تولد می باشند . البته برای بانوان شما نیز می توانید با ذوق و خلاقیت خود جذابیت این ژست ها بیشتر نمایید و رنگ بشتری به این ژست ها دهید .
پس از اتمام عکاسی و انتخاب عکس های خود می توانید وارد وب سایت لابراتوار سهند شوید و یکی از گزینه های چاپ عکس , چاپ عکس روی شاسی و یا آلبوم عکس را انتخاب نمایید و عکس های خود را برای ما ارسال نمایید تا ما آن ها را برای شما با بهترین کیفیت چاپ نماییم و آن ها را برای شما ارسال کنیم.
همچنین می توایند با مراجعه به صفحه قیمت چاپ عکس از قیمت های بروز لابراتوار سهند در سایز های مختلف اطلاع پیدا کنید و برای رفع هرگونه ابهام با پشتیبانی ما تماس بگیرد.

امتیاز 2.85/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا