آلبوم عکس ها را که ورق می زنیم، پر است از دلگرمی خاطرات شیرین گذشته و عزیزانی که اگرچه رفتنشان خاطرمان را تلخ می کند اما ناخودآگاه دیدن عکسشان لبخندی کنج لبمان می نشاند. یا وقتی به تصاویری که روی تخته شاسی پرینت گرفته ایم نگاه می کنیم، چقدر گذر زمان را بیشتر احساس می کنیم و چقدر دلمان تنگ روزهایی می شود که شاید قصد فرار از آن ها داشتیم تا زودتر آینده را در آغوش بکشیم. اما حالا باز با تمام وجودمان و از صمیم قلبمان تکرار روزهای گذشته را می خواهیم.

گاهی همینطور که به قاب عکس ها و تخته شاسی های نصب شده روی دیوار خیره می شویم، قطرات اشک یا لبخندهای ممتد روی صورتمان نقش می‌بندد و هنگامی که در مهمانی ‌ها خاطرات نهفته درون عکس ها رو مرور می کنیم قهقهه های بلندمان گوش خانه را کر می کند و با مرور خاطرات و شیطنت ها و اذیت های مرموزانه، دیوانه وار گل از گلمان می شکفد و غرق در روزهای خوش گذشته می شویم.
معمولا در دورهمی های خانوادگی هر تصویر را پس از دیگری مرور می کنیم و همواره این جمله ها را می شنویم، جوانی کجایی که یادت بخیر یا جوان بودیم و جویای نام، یادش بخیر چه دورانی بود... .


چه ژست هایی بهترین ژست ها بودند؟

ژست های عزیزانمان نمونه ای از بهترین صحنه زندگی ما بوده و هنوز هستند و چقدر خوشحالیم که تصاویرمان را ابدی کردیم. از لبخند پدربزرگ و مادربزرگ گرفته تا کودک چروک خورده تازه به دنیا آمده، با آن لب و لوچه های آویزانش همگی جز بهترین سوژه ها هستند. تازه عروس و دامادهای گذشته تا به امروز، از دوستانی که روزی محرم رازمان بودند ولی الان فرسنگ ها آن طرف تر زندگی می کنند، از افرادی که از بینمان رخت سفر بستند و ما چقدر دلمان برای حضورشان تنگ است، همه و همه بهترین سوژه بودند.

خاطره هایی که همیشه ماندگار خواهد شد


چرا قدیمی تر ها همیشه عکس هایشان را چاپ می کردند؟

چقدر خوب بود که گذشتگان همیشه عکس هایشان را چاپ می کردند، حداقل خیالشان راحت بود که تا مدت ها این عکس ها از پدران و مادران به فرزندان می رسد و اوقاتشان را خاطره باران می کند. چه حیف که اکنون تمامی ذوق و شوق هایمان در گوشی هایی ذخیره می شود که معلوم نیست چند روز دیگر مهمان ما هستند. چه تصاویر به یاد ماندنی و زیبایی که با یک لمس یک دکمه اشتباه یا سوختن تلفن همراهمان داغ خاطراتمان را بر دلمان گذاشتند.

قاب کنید، همه خاطرات شیرین و تلخ را تا همیشه به یادگار بمانند و نه فقط کنج خانه بله کنج دلتان بماند. مگر دیوار خانه چه گناهی کرده است که خالی و تنها بماند. چه چیزی بهتر از آن که وقتی از خواب بلند می شوید چشمتان به قاب عکس ها و عکس های چاپ شده بر روی تخته شاسی هایی بیافتد که روزمان را روز می کند و شبمان را به خیر.


چاپ عکس روی تخته شاسی در اندازه های ریز و درشت

آیا اصلا تا به حال به فکر چاپ عکس روی تخته شاسی بوده اید؟ تا به حال تصویر خودتان یا عزیزانتان را در اندازه های مختلف بر روی دیوار تصور کرده اید؟ چه حس خوبی دارد وقتی از کودکی تا هر سنی که هستید را بببینید و تغییراتتان را حس کنید و به گذر عمر و رسیدن به اهدافتان بیاندیشید. پس چاپ عکس روی تخته شاسی را امتحان کنید و از وجود تک تک شان لذت ببرید.

 

چطور با عکس هایمان خانه را زیباتر کنیم؟

همه ما دوست داریم خانه هایمان را زیبا کنیم، چه انتخابی بهتر از آن که یاد و خاطره کودکی فرزندمان روی دیوار نقش ببندد و علاوه بر زیبایی خانه اعتماد به نفس آن ها را نیز تقویت کنیم. اگر در سنین جوانی هستید باید بدانید که چاپ عکس مورد علاقه تان روی تخته شاسی بهترین انتخاب است، زیرا شما می توانید آن ها را بزرگ کنید و در نهایت بعد از چاپ آن ها را قاب کنید و دیوار خانه خود را با گالری از زندگینامه خود به نمایش بگذارید.  

خاطره هایی که همیشه ماندگار خواهد شد


چرا چاپ عکس روی تخته شاسی جذاب است؟

تصاویر بسیار واضح و با کیفیت از جذابیت های چاپ عکس روی شاسی است به طوری که وقتی به آن ها نگاه می کنید انگار به آن روزها برگشته اید.
ماندگاری عکس ها هم که دیگر بسیار دلهره آور شده و دغدغه های بسیاری برایمان در پی خواهد داشت. کامپیوترها هم روزی خراب می شوند و هارد دیسک ها به دیار باقی می شتابند؛ اما تنها عکس چاپ شده است که معرفت از تمام وجودش می بارد.

با چاپ عکس روی تخته شاسی دیگر خیالمان راحت است و هم کمی بار فکری را از دوشمان برداشته می شود. زیرا موادی که برای چاپ شاسی استفاده می شوند، جلای خوبی دارد و براق بودنش آن را به بهترین یادگاری تبدیل کرده است. ضمنا ماندگاری زیادی خواهند داشت و می توانید با خیال آسوده و طولانی مدت عکس هایتان را با کیفیت و جذاب جلوه دهید و از آن ها به بهترین حالت نگهداری کنید.


چه هدیه ای قشنگ تر از چاپ عکس روی تخته شاسی؟

شاید در آلبوم عکس هایتان تصاویری را نگه داشته اید که نزدیک ترین دوست یا کسی از بین عزیزانتان از داشتن آن بی ثمر است. چه هدیه ای قشنگ تر از چاپ عکس روی تخته شاسی وجود دارد؟ آن هم عکسی که او خبری از وجودش ندارد. خوبی چاپ عکس روی تخته شاسی این است که یکنواخت نیست و می توانید مدل های مختلفی مانند: چند تکه، طرح دار، کلاژ و… را سفارش بدهید و به هدیه خود جلوه جذاب تری ببخشید.

هیچ هدیه ای بهتر از این نیست که خاطره ای را در ذهنتان زنده نگه دارد. به خصوص وقتی می توانید گذشته هایتان را در ابعاد مختلف به تصویر بکشید و به تماشای آن ها بنشینید و از شفافیتشان لذت ببرید. چاپ عکس روی تخته شاسی تصاویر را آن قدر زنده می کند که انگار عزیز از دست رفته شما؛ هم اکنون همانجا است و یا دائما به تماشای شما نشسته است، یا آن شبی که با دوستت صمیمانه شام می خوردید همین الان دوباره تکرار شده است.
حتی وقتی فردی به موضوع و خاطره عکس چاپ شده بر روی تخته شاسی بی اطلاع است، رنگ های شفاف آن او را به وجد می آورند و ناخودآگاه لبخندی بر روی چهره اش نمایان می کند و باعث می شود ناخودآگاه به شما بگوید چقدر این عکس زیباست. پس چه چیزی قشنگ تر و هیجان انگیز تر از اینکه او را به صرف چایی یا قهوه دعوت کنید و برایش از خاطرات آن عکس بگویید.

 

عکس هایمان را کجا چاپ کنیم؟

فکری به حال عکس های در معرض خطر گوشی خود کنید و تا حسرتشان روی دلتان نمانده، برای چاپ آن‌ها برنامه ریزی کنید و گوشه گوشه خانه تان را پر کنید از تصاویر قد و نیم قدی که دلتان را می برد. ضمنا با چاپ تصاویرتان روی تخته شاسی، زیبایی هنر عکاسی خود را می توانید نمایان سازید.

برای چاپ عکس روی تخته شاسی به شما لابراتوار سهند را معرفی می کنیم زیرا از کیفیت چاپ تصاویر این مجموعه مطمئنیم. اگر به دنبال مرکز چاپ عکس روی تخته شاسی، بی نقص و خوش قول هستید لابراتوار سهند را امتحان کنید.

امتیاز 2.75/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا