امروز قصد داریم مهمترین راه های بالا بردن تعداد فالور یا دنبال کننده در اینستاگرام به شما نشان دهیم به به شما آموزش دهیم چگونه با بالا بردن تعداد دنبال کنندگانتان لایک بیشتری برای پست های خود بگیرید.


اول از همه باید خدمتتان عرض کنم که اینستاگرام یک نرم افزار اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد که از طریق آن شما میتوانید عکس ها یا ویدئو های خود را بین دوستان یا دنبال کنندگانتان به اشتراک بگذارید.


تا به حال این سوال برای شما هم پیش آمده که چرا پست های من زیاد لایک نمیخورد یا چرا تعداد دنبالکنندگان من اینقدر کم هست این سوالات چند دلیل دارد که ما در لابراتوار چاپ عکس سهند قصد داریم آن ها را برای شما توضیح دهیم و راه حل این موضوع ها را نیز برای شما بیان کنیم.

راه های بالا بردن تعداد فالور در اینستاگرام


اولین مورد نحوه عکاسی یا فیلم برداری شماست.


شما باید سعی کنید جذاب و هنری عکاسی نمایید به طوری که مخاطب شما به وجد بیاید تا هم عکس شما را لایک نماید و هم آن را بین دوستانش به اشتراک بگذارد.


خوب حالا این سوال برای شما ایجاد می شود که چگونه یک عکس هنری بگیریم؟ خوب ما به شما خواهیم گفت شما در عکاسی باید تمامی قوانین را رعایت کنید تا خالق یک اثر چشم نواز شوید.


شما برای عکاسی خوب باید نکته سنج باشید و صبور یک عکاس حرفه ای به سرعت عکس نمیگیرید اول از همه به اصراف خود می نگرد تا سوژه ای مناسب را بیابد پس از یافتن سوژه مناسب می نگرد تا بهترین زاویه ای که میتواند از سوژه عکس بگیرد را پیدا می کند و بعد با در نظر گرفتن زاویه تابش نور عکس خود را میگیرد.


همیشه به یاد داشته باشید گرفتن یک عکس از سوژه مورد نظر کافی نیست حتما باید تعدادی عکس از سوژه گرفت و از بین آنها بهترینشان را انتخاب کرد.


این را بدانید که عکاسی خوب عکس میگیرد که صبور باشد و در آخر مزد صبر خود را هم میگیرد.


خوب بعد از عکس گرفتن می رسیم به ادیت یا ویرایش عکس, این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی عکاسان حرفه ای عکس های خود را ویرایش می کنند و فیلتر های گوناگون را روی عکس های خود امتحان می کنند تا عکسشان زیبا تر شود پس فقط به فیلتر های موجود در نرم افزار اینستاگرام توجه نکنید و از نرم افزار های مخترف نیز کمک بگیرید.

راه های بالا بردن تعداد فالور در اینستاگرام


نکته بعدی در بالا بردن فالور هشتگ است , شاید تا بحال دیده اید که زیر پست های پیج ها تعداد زیادی از هشتگ ها وجود دارد این هشتگ ها در اینستاگرام به مخاطبین کمک میکند دا به کلید واژه هایی که جستجو کرده اند برسند حال شما با استفاده از این هشتگ ها کلید واژه های پست خود را قرار می دهید تا در سرچ مخاطبان بیایید تا تعداد فالور های شما بالا رود و در انتها تعداد لایک شما نیز بالا رود.

همیشه سعد کنید سوژه های خود را جوری انتخاب نمایید که خوراک روز کاربران باشد تا روز به روز تعداد بازدید کنندگان و دنبالکنندگتنتان افزایش یاید.
 

امتیاز 3.25/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا