عکاسی فشن و مدلینگ برخی از رایجترین عکسهایی هستند که در جامعه امروز به چشم میخورند. اما گرفتن این عکسها به عنوان عکس فشن و مدلینگ به طرز شگفت انگیزی سخت می باشد.

تجهیزات لازم برای عکاسی فشن و مدلینگ
اولین چیزی که باید به آن تاکید کرد این است که تجهیزات آنقدری که به نظر میرسد مهم نیست. اگر سوژه درست باشد، دیگر زیاد اهمیت ندارد که با نیکون عکس میگیرید یا کنون یا iPhone. به این ترتیب میوانید لنزها و وسایلتان را به یکدیگر قرض دهید. همچنین توصیه میکند که بر لنز و دوربینتان تسلط پیدا کنید. هرچه بیشتر برای کار با این لنزها وقت بگذارید عکسهایتان هم بهتر میشود.

برخی از تجهیزات داخل کیفش شامل Nikon D4 و لنز 70-24 و انواع لنزهای فیکس و فلش SB نیکون و سیستم نورسنج. به هرحال خلاقیت مهم بوده است.

چگونه در عکاسی فشن و مدلینگ موفق باشیم؟
جدای از تجهیزات چند نکته ارزشمند درباره چگونگی موفقیت در عکاسی فشن و مدلینگ در اختیارمان می گذاریم. سعی کنید خوب و مفید باشید. هرچه روابطتان بیشتر باشد به احتمال بیشتری کار به وفق مرادتان خواهد بود.

  • برقراری تعادل بین تجارت و هنر را به خاطر داشته باشید. اگر میخواهید عکاسی کارتان باشد گاهی اوقات شاید مجبور شوید هنر را فدای پول کنید.
  •  الهاماتتان را دریابید. پوشه ای از تصاویر مجلاتی که دوست داشته اید درست کنید و نورپردازی و ترکیب بندی آنها را کالبد شکافی کنید به طوریکه بتوانید همان المانها را در عکسهایتان بازسازی کنید.

 

امتیاز 3.42/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا