عکاسی مدلینگ و فشن

یکی دیگر از زیر مجموعه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، عکاسی مد و فشن میباشد. در این مدل از عکاسی ،هدف نمایش لباس و یا بهتر بگیم یک کالا با استفاده از انسان بعنوان مدل میباشد. در این نوع از عکاسی تبلیغاتی فاکتورهای متفاوتی دخیل میباشد از جمله مدل، لباس، نور،لوکیشن و ...

عکاسی مدلینگ با این که زیر مجموعه عکاسی صنعتی میباشد اما قسمتی از ژانر پرتره را نیز در خود جای داده است زیرا که نمایش زیبایی های ظاهری مدل در این نوع عکاسی بسیار حائز اهمیت میباشد. همچنین عکاسی مدلینگ صرفاً علاوه بر جنبه صنعتی و نمایش محصول جدید، یک جنبه دیگر در رقابت در حوزه مد و فشن نیز دارد. گاهاً شما صاحب برندی خاص هستید و لباس جدیدی تولید نکردید ، اما خواستار زیباتر دیده شدن برند و طراحی های خود هستید. از اینرو تولیدات گذشته خود را با مدل های جدید تست کرده و البته که اینبار باید به صور متفاوتی عکاسی شود.

نکات تکمیلی:

در این مدل عکاسی هم به مانند دیگر مدل ها، عکاس بایستی با تجربه و مجرب ظاهر شود. در این مورد از عکاسانی بهره میبریم که به انواع بافت های پارچه و لباس ها جهت نورپردازی تسلط کافی داشته و در طراحی از توان بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.

مکان و تجهیزات عکاسی بسیار مهم بوده و میبایست تمام توان عکاس و کادر هنری برای ایجاد پروژه به کار گرفته شود.همچنین عکاسی مدلینگ در لوکیشن های مختلف انجام میشود و مجموع عکس ها باید به انتخاب مشتری برسد.

فقط عکاسان مجرب در برخورد با مدل حرفه ای میتوانند ژست های صد در صدی را از کار بیرون بکشند و سهل انگاری هر کدام از طرفین در صورت وجود ناظر کیفی پروژه قابل تشخیص میباشد. همچنین عکاسی مدلینگ هم به مانند عکاسی کودک،اسپرت و عروس و ... دارای رده سنی مشخص میباشد. قطعا از مدل کودک به همان روشی عکاسی نمیشود که از مدل بزرگسال عکاسی میکنیم و این نکات ریز هم میبایست رعایت شود.

امتیاز 3.42/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا