آتلیه سهند با کادر حرفه خود برای بهترین و خاطر انگیز ترین روز زندگی شما  آتلیه ویژه ای دارد . ژست های فوق العاده مناسب  عروس و داماد جهت عکس برداری و ایده برداری آتلیه ای عروس و داماد متناسب با مدل های جدید و بروز دنیا.

 

عکس عروسی

 

عکس عروسی مهم ترین و خاطره انگیز ترین یادگاری مراسم شما می باشد ف چند سال دیگر به عکس های عروسیتان که نگاه خواهید کرد و  همه خاطره ها برایتان زنده می شوند . عکس عروسی تان با همه کسانی که شاید دیگر در میان شما نباشند یاد آور همه خاطرات خوش مراسم شما خواهذ بود ،  در هر مراسم عروسی لحظات طلایی و تکرارنشدنی هستند که شما باید از عکاس مراسم آن را بخواهید تا  از آنها عکس بگیرد. عکس های عروسی که دلتان میخواهد داشته باشید را لیست کنید و به عکاستان بدهید تا فراموش نکنید چه عکس های عروسی را میتوانید یادگار داشته باشید .

 

فیلم عروسی

 

فیلم عروسی هم  به همان اندازه عکس عروسی ، یاد آور شادی و لحظات بی مانند مراسمتان خواهد بود. از تمامی لحظه هایی که برای آماده شدن شما وآقای داماد فیلم تهیه میگردد تا حضور پدر مادرها در کنار سفره عقد و لحظه بله گفتن شما. فیلم عروسی گاهی هم میتواند به صورت مستند باشد و تمامی دقایق و روزهایتان را به تصویر کشد . یادتان نرود برای فیلم عروسی ، میتوانید کلیپ اسپرت هم داشته باشد . معمولا در گالری عکس آتلیه ها میتوانید نمونه های عکس ، کلیپ و شیوه فیلم و عکس برداری را ببیند .

 

عکس عروس


 آتلیه عروس داماد

امتیاز 3.39/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا