لابراتوار سهند قیمت آلبوم دیجیتال را بر اساس فاکتور های مختلفی ارزیابی میکند و پس از ارزیابی دقیق و تحلیل قیمت تمام شده قیمت ها را بر روی سایت خود قرار می دهد.


فاکتور های محاسبه قیمت آلبوم دیجیتال

اولین فاکتور مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آلبوم هاست که به دلیل تنوع بالا آلبوم های لابراتوار سهند مواد اولیه مورد نیاز هر آلبوم متفاوت می باشد و محاسبه قیمت ها کمی دشوار است.

قیمت آلبوم دیجیتال 10 برگی


آلبوم های دیجیتال لابراتوار سهند در 4 مدل می باشند که عبارت اند از آلبوم های نفیس که از متنوع ترین آلبوم ها در مجموعه سهند می باشند و البته جزو پرفروش ترین محصولات لابراتوار سهند نیز می باشند آلبوم های نفیس سهند را شما می توانید جنس جلد آن را خودتان انتخاب کنید که چرم باشد یا جیر باشد یا حتی رنگ جلد به انتخاب شما می باشد , جلد ها عکسدار باشند یا ساده و موارد دیگر ... .
آلبوم بعدی که از بیشتر زوایا شبیه به آلبوم های نفیس می باشد فتوبوک می باشد عمده تفاوت فتوبوک ها با آلبوم های نفیس در جنس جلد و ضخامت صفحاتشان می باشد .
آلبوم های مجله ای یا کتاب عکس همانطور که از روی اسم آن ها معلوم است شباهت زیادی به مجله ها و ژورنال ها دارند و البته از نظر قیمتی نسبت به سایر آلبوم ها اقتصادی تر می باشد و برای آن دسته از مشتریان که فاکتور قیمت برایشان اهمیت زیادی دارد گزینه بسیار مناسبی می باشد.

قیمت آلبوم دیجیتال 10 برگی


آلبوم بعدی که محصول اختصاصی لابراتوار سهند می باشد آلبوم راز است آلبوم راز به سبک روزنامه های قدیمی و آمیخته شده با سبک ژورنالی و اروپایی حس و حال نوستالژیکی را ایجاد میکند.
خوب حال ما در لابراتوار سهند با در نظر گرفتن تمامی این فاکتور ها قیمت تمامی آلبوم ها را در هر سایز تعیین می نماییم و آن را در لیست قیمت خود قرار می دهیم لازم به ذکر است قیمت های موجود در لیست قیمت برای آلبوم های  10 برگی می باشد و در صورت سفارش بیشتر مشتری تعداد هر برگ اضافی به صورت مجزا محاسبه شده و به مشتری اعلام میشود.

 

امتیاز 3.23/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا