عکاسی از قطعات و ماشین آلات صنعتی نیازمند دانش مجزا در حوزه عکاسی صنعتی میباشد. به طور کلی هر مبحثی در عکاسی صنعتی نیازمند دانش و تجربه منحصر به فرد میباشد. برای عکاسی صنعتی و قطعات و ماشین آلات آن باید به چند نکته توجه کرد که مثال گونه به توضیح آن ها میپردازیم.

در عکاسی از قطعات کوچک صنعتی شاید مهمترین فاکتور را بتوان مقیاس در نظر گرفت، چرا که بیننده باید با دیدن تصویر به اندازه واقعی آن محصول هر چند کوچک باشد پی ببرد و آن را بعنوان محصول مورد نظر قبول کند. برای ماشین آلات بزرگتر که گاهی اوغات بزرگتر از حد انتظارمون هستن، زاویه نور پردازی و دوربین بسیار حائز اهمیت میباشد. در این زمان باید زاویه عکاس و تابش نور به گونه ای باشد که بیشترین محتوای مورد نیاز به بیننده منتقل شود.

نکته بعدی که از اهمیت بیشتری برخوردار است حضور کارشناس فنی شغل مورد نظر هنگام عکسبرداری است. داشتن توضیحاتی از محصول جهت نمایش شیار ها، خرج ها ، خوراک ها و ... که باید حتما به بیننده منتقل شود در هنگام عکسبرداری لازم بوده و عکاس باید تمام این مراحل را قدم به قدم و با حوصله طی کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

و نکته مهم دیگر، نمایش جنس قطعات و ماشی آلات به بیننده که میتوان با تنظم نور و استفاده ار افکت و کارهای جانبی حس واقعی تر را به بیننده و متخصص منتقل کرد که تمام نیاز های بصری را در عکس بیابد.

امتیاز 3.41/5

پرداخت آنلاین

ارسال به سراسر کشور

کارشناسان پاسخگو

ضمانت اصل بودن کالا